Gå til innhold

miss piglet??

ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du..

vi snakket sammen på chaten en gang..vi fikk tr likt i juli og august tror jeg...nesten like gamle er vi også...er spent på hvordan det går med deg..vi er jo nesten likt..hehe...du virket som en hyggelig jente rett og slett=)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Hei!

Er det meg du mener? Så kos å bli spurt etter!!!! Jeg fikk noe som lignet på tanta søndag, men har vært utrolig lite og er nesten borte nå.. kom fortidlig også.. Men er sikkert pilla som gjør det.. Så ny syklus på meg igjen da.

Hvordan har det gått med deg denne mnd da? ikm denne uke?

Skrevet

pilla..akuratt sluttet? jeg har ikm 9-10 ca...er på jobb nå...og kjenner det "kiler" i magen lissom...håper ikke tr kommer... vi har hatt sex hver dag siden mens stoppet...så håper det var bra

Skrevet

Sluttet vel for ca 5 mnd siden.. Og har hatt litt ustabil syklus, fra 23 - 30 dager.. Nå sist 25..

Skrevet

Det er jo sjangs for å treffe el da ja! Håper du treffer denne mnd da! Jeg er utrolig oppblåst nå, ekkelt å ligge på magen egentlig.. huff.. Men jeg stresser ikke og tar ting som det kommer..

Skrevet

ok...for nå sist hadde jeg 31...men synes det var lenge...tror den var litt forsinket c..siden jeg innbilte meg ting..hehhe... slutta på pilla for 1år siden jeg...har brukt p plaster...har plaster noe betydning ang graviditet??

Skrevet

jeg å...er helt rolig helt til de dagene det nærmer seg testing..hehe..huff det er slitsomt men

Skrevet

Plasteret er vel det samme som pilla vil jeg tro.. Prøvde plasteret jeg også, men måtte kutte det ut pga allergi.. huden så ikke ut etter 1 dag med plaster! hehe

Skrevet

jaja...får ikke håpe det hvertfall da...jeg slutta med det i mai...det var deilig...er i 2 pp nå...så er spent likevel...

Skrevet

Jeg rakk ikke å bli så spendt denne mnd da, siden forige syklus var på 30 dager.. men den før det! Da var jeg spendt da, men testet bare neg.. Greier ikke helt å ta ting som det kommer nei.. hehe

Skrevet

Jeg må nok av nettet nå, men jeg kommer sikkert en tur på chatten i 10 tiden om du vil prate..:)

Skrevet

ok..da snakkes vi...må se på greys anatomi også...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...