Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"savne" når dere blir gravide?? Å bli gravid er en UTROLIG stor gave, men hva driver man med til vanlig om man IKKE kan gjøre når man er gravid? For min del blir det "værste" og ikke kunne sove på magen.. (Akkurat som det er noe tap når man blir gravid.. )

Kommer til og savne litt det og dra opp i stallen og forsvinne innover skogen i flere timer.. MEEEEN det kan man ta opp igjen når ungen er noen måneder ;)

Jeg gleder meg til den dagen jeg kan spre nyheten om at jeg gravid. Forhåpentligvis ikke så lenge til...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6204277-hva-kommer-dere-til-%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kommer til å savne å ta meg en liten fest med venner i ny og ne:) kan jo dra på fest uten å drikke seff..men ikke like gøy....:) hehe..men myyyyyye bedre å være gravid! :)Jeg kommer til å savne å sove på magen..og spise spekemat..samt drikke cola...(tror jeg skal kutte dette ut!)

Bøtter med kaffe, gravlaks i jula, sove på magen, sove gjennom hele natta uten å måtte tisse hvert 5.minutt, spise sterk indisk mat uten å få halsbrann, ikke bli kvalm av alle slags rare lukter samt ostekvelder med myke oster og vin.

Men når resultatet er en nydelig baby er det jammen verdt alt sammen!!!

Jeg kommer nok til å savne Bli Gravid forumet. Hvis jeg blir gravid, så kommer jeg nok til å stikke innom, men det blir jo ikke det samme :-)

Syntes ikke at 1 tri ser ut til å være på langt nær så hyggelig sted som her, men etterhvert blir det jo en del av oss der inne, så vi kan kanskje få det like bra der....?

Tror ikke jeg kommer til å savne alkohol. Jeg røyker litt nå og kommer til å slutte med en gang jeg finner ut av at jeg er gravid. Men jeg kan godt klare meg uten begge deler. Vil bare bli gravid jeg :-(

Hmm, tenke tenke...nei, tror ikke jeg kommer til å savne noe....

Annonse

Når jeg gikk gravid med sønnen min savnet jeg brus (drakk jo litt da, men ikke så mye), å kunne spise masse godteri (jordmor var streng og sa: ikke mye sukker til gravide!!) og å sove på magen.

Akkurat nå tenker jeg at jeg kommer til å savne et glass hvitvin og en røyk på fest, men forrige gang savnet jeg det ikke en eneste gang! Det var jo liksom bare helt uaktuelt...også hadde jeg jo noe mye bedre i m agen som veide opp for alle savn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...