Gå til innhold

endelig en lege som tar meg seriøst!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos en ny lege idag. min gamle blir pensjonert! dette var av den yngre typen som også faktisk var ganske kjekk=)

jeg fortalte om at jeg hadde to terminer jeg måtte forholde meg til, å han var enig til at det var rart om jeg skulle gå helt til 1.11. så han sa at hvis jeg ikke hadde fødd innen 14 oktober måtte vi ta en ny ultralyd for å sikre når jeg var på overtid=) jeg har da også skiftet fødeplass noe som kjennes bra ut med tanke på at på den andre plassen ble jeg totalt overkjørt!

så han gikk ut ifra min egen mens termin da han hadde kontroll på meg idag. å da vi målte fs mål lå de over kurvenn faktisk. da er det vertfall rart om jeg egentli tilhører tre uker lengre bak i køen!

så da fikk jeg endelig noen som gadd å høre på meg=)

til dere andre som snakket om dette iggår, stå på å krev en ny ul om du er usikker å ikke tør stole på ul terminen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en lege som ikke tok meg seriøst i det hele tatt i første svangerskap. Jeg var skikkelig dårlig, jobbet på sykehjem og spydde og besvimte flere ganger ved tunge løft og sånn. Lå flere uker i et mørkt rum pga hodepine som ikke ville gi seg osv. Likevel ville han ikke sykemelde meg. På grunn av det så sa de meg opp tre måneder før kontrakten på sykehjemmet og jeg gikk glipp av sykepenger fødselspermisjon og hele pakka. Var for dårlig til å kjempe for mine rettigheter. Fikk bytta lege etter fødselen og har vert fornøyd siden. Vi må slite noen ganger for å bli forstått og komme igjennom til de legene. Lykke til videre.

Skrevet

Da hadde jeg tatt turen til en privat lege og fått sykemelding. Man må jo ikke gå til fastlegen... OG miste jobben.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...