Gå til innhold

1 dag til sprøyte start og INGEN MENS.....!! HJELP..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm, synes dette er så rart jeg, ved St.Olavs sier de at det er like vanlig å ikke få mens som at du får den.

Så der er de ikke så opptatt av det.

Et lite tips skal du få...

Det går an å massere et punkt på foten.

Det ligger mellom akilles og ankelkulen, på innsiden.

Der er en myk grop, punktet stimulerer livmoren.

Hos meg hjelp det, mensen kom dagen etter:-)

Lykke til!

Takk for svar:)

Jeg får prøve å massere og ringe i morgen...

Vet noen sier at de ikke skulle ha mens eller at det ikke var viktig, men i mine papirer står det at jeg skal ha blødning og uteblir denne må jeg ta kontakt. Får ringe å høre:)

Skikkelig kjipt!! Jeg så hadde ordnet med alt på jobben i de aktuelle dager. Ja ja opp skal eg:)

Takk igjen ble nå litt bedre humør nå:):)

Tror ikke du skal bekymre deg så mye for det. Har vært borti dette selv å ikke få blødning før sprøytesetting. Jeg har da bare kontaktet sykehuset og informert om at mensen /blødning ikke har kommet, og da har jeg fått beskjed om å vente med sprøytene og fortsette med spray fram til jeg får blødnig. Har ikke vært mer enn 2-3 dager.

Lykke til.

Hei!

Jeg har og fått beskjed om å vente med sprøyter til jeg fikk mensen. Bare å ringe klinikken. Når det gjelder å massere, ville jeg vært forsiktig. Var en venninne av meg som anbefalte det til meg. Da jeg gikk jeg hos fotsoneterapi, så jeg spurte litt om dette. Hun sa jeg IKKE måtte massere der. Dette er veldig individuelt og kan sette igang eggeløsning osv. Så ville nok overlatt til ekspert....

Håper mensen kommer NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Hi hi

Lykke til

Klem

Annonse

Hahaha taaaaaakkkkk, det håpe jeg så inderlig at den gjør:):) Nei hadde nå ikke tenkt meg ein eggløsning nå..

Da tror jeg jeg dropper massering å ringer klinikken i morgen tidlig:)

Du må og ha lykke til:)

Klemmm

Hmm, søsteren min er akupunktør, og anbefalte meg dette da jeg ventet på mens til start for fryseforsøk.

Tror nok ikke hun hadde sagt det hvis det ikke var bra,

og for meg virket det positivt.

Meeen, du velger selvfølgelig selv:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...