Gå til innhold

Mars: Første gulpefre dag!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

WOW grattis

måtte bare flire litt når jeg las dette. For jeg husker jo hvot mye Konrad har gulpet,,, så det må være deilig å snart være ferdig med det...

Søren vi må få til et treff snart.. Skulle vi prøvd å fått til et "hjemme hos treff" ?? da blir det litt bedre får de små,, så kan de ligge på gulvet å styre seg, istedenfor å ha de i armene HELE tiden.. Flere som er med?? Citten, Carina, Karri, bambiBolla, Tone??? ++

Hfhf, joa, var deilig!!! Men han har ikke stoppa da, var nok bare en midlertidig forglemmelse fra hans side ;)

Men, vi er gjerne med på "hjemme hos treff" vi. Kan også gjerne ha det hos oss, men Kattem er vel kanskje litt for mye i gokk? Hvis ikke så har vi fin stor stue iallefall. Eneste er jo at vi ikke er hjemme igjen i Trondheim før 17.

Annonse

Une har bestemt seg for å begynne å gulpe, så nå skjønner jeg hvor lettvindt det var da hun ikke gjorde det...

Torsdag 21`te passer bra for oss =)

Vi tar gjerne imot invitasjonen fra dere, Karianne og Sondre.

Så får det bli vår tur neste gang kanskje =)

Hei igjen.

Hva med et hjemmetreff torsdag 21. september kl 12 hjemme hos meg?

Tror alle vet hvor jeg bor bortsett fra Carina og hun har jeg ikke nr til. Kan noen si ifra til henne? Hvis det er knallvær som i dag så kan vi sitte ute i hagen men det er det sikkert ikke.... Jeg har plass til vogner...

Klem fra

HALLA!!

Nå er det jammen meg lenge siden jeg har vært her inne! Ble svært overraska over at det i det heletatt var liv her. Positivt!

Så lenge siden jeg har sett dere (citten, carina og sola) nå at det hadde vært gøy å treftes! Blir med på treff jeg hvis det er greit for deg Karri? Må bare huske hvor du bor så jeg ikke går feil....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...