Gå til innhold

VONDT i hodet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dette med at man er gravid å gjøre?

drikker mye men får vondt i hodet altzå..:-(

noen andre med samma plage?

klem c`,)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt vanlig at man får det under svangerskapet. Har med at man dehydrerer å gjøre. Sørg for å drikke nok vann!!

Det gir meg en super grunn til å drikke fire liter vann hver dag!

Skrevet

MEN... Hvis du får plutselige intense smerter i hodet skal du oppsøke lege og ha med urin prøve. Det har med svangerskapsforgiftning å gjøre. Ikke at jeg tror du har det, men man skal ikke skylle alt på at det er helt normalt. Var jordmoren min som sa det til ,meg fordi jeg selv er så plaget med det..

Skrevet

okei! men hva kan det bli forårsaket av ?

Skrevet

Svangerskapsforgiftning vet jeg faktisk ikke hva kommer av, men vet at symptomer er intense smerter i hodet som kommer plutselig, eggehvite i urin og plutselig stigende blodtrykk. Men nå må du ikke gå å bekymre deg for dette her. Ville bare si det så du vet at du ikke skal tålerere all hodepine. Er ganske utslått pga hodepine selv. Var derfor jeg kontaktet jordmoren.

Skrevet

jeg må bli flinkere til å drikke..det er noe jeg vet å jobebr med..hehe

skal drikke masse å om det ikke gir seg så går jeg til legen..har ingen andre plager heller.. men takk for at du sier ifra..kjekt å ha i bakhodet..for det er utrolig viktig å følge med!-barnet skal jo ha det bra i magen:)

Skrevet

Jeg hadde det også sånn for noen uker siden. Var skikkelig plaget i ca en uke, men nå har jeg ikke hatt vondt i hodet etter det. God bedring!

Skrevet

Hei!

Har du lavt blodtrykk? Sliter med samme, mange har sagt det har en sammenheng, lavt bt og hodepine. Slapp av masse,drikk masse og gå turer, det funker for meg:)

Skrevet

du kan oxo ha lite jern i blodet ditt..

Skrevet

Jeg sliter også med det..

Men så er jegikke flink til og drikk da...

Skrevet

Jeg drikker masse i løpet av dagen.Er sykmeldt ut denne uka pga hodepine jeg så håper det hjelper da:)

Skrevet

jeg har også vondt i hodet, nesten hver dag.

prøver å drikke en del vann, men jeg drikker sikkert ikke nok.

hodepine er vel bare noe en må ta med selg - jeg får også følelsen av at det er veldig vanlig (og oftest ufarlig?!)

Skrevet

Hei!

Hodepine er et vanlig symptom under graviditet. I de fleste tilfeller er det bare disse hormonene som herjer i kroppen som er skyld i dette og det er helt ufarlig. (Selv om det kan være utrolig plagsomt)

Ved noen tilfeller er hodepine et tegn på høyt blodtrykk som igjen er et symptom på svangerskapsforgiftning. (Blodtrykket sjekkes på hver kontroll for å passe på dette)

Håper hodepinen din går over snart!

Klem!

Skrevet

Jeg er også veldig plaget med dette pga lavt blodtrykk. Jeg ble sykmeldt, fikk beskjed om å ta det med ro en stund og drikke MASSE. Men ikke alltid like lett da det kommer opp igjen:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...