carmen221 Skrevet 5. september 2006 #1 Del Skrevet 5. september 2006 å gå videre til 2 trimester for nå er det 12 fullgåtte uker =) takk for meg jenter, lykke til med alle deres spirer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 5. september 2006 #2 Del Skrevet 5. september 2006 Gratulerer og lykke til! Håper vi ses der inne om noen uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 5. september 2006 #3 Del Skrevet 5. september 2006 Ingen andre som skal gratulere henne, eller? Kom igjen, jenter! He he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 5. september 2006 #4 Del Skrevet 5. september 2006 lykke til.. gleder meg til å komme etter om 4 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 5. september 2006 #5 Del Skrevet 5. september 2006 gratulerer de fleste her inne jeg:-) hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 5. september 2006 #6 Del Skrevet 5. september 2006 Var ikke myntet på deg, rampen ;0) Du gratulerte jo i det samme øyeblikket som jeg klaget på responsen her inne..... He he. Bare synes det var rart at hun ikke fikk noen gratulasjoner, liksom. Det er jo dette som er kjekt! Når noen går over til 2 trimester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 5. september 2006 #7 Del Skrevet 5. september 2006 Gratulerer med vel overstått 1.tri!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 5. september 2006 #8 Del Skrevet 5. september 2006 mhm... skjønte egentlig at den ikke var myntet på meg:-) ja, det er slike historier og innlegg som får iallfall meg til å se framover og glede meg til jeg kommer dit selv... gleder meg til jeg kan poste et slikt innlegg.. er kun 7+6 i dag, så det er litt igjen...:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forvirret... Skrevet 5. september 2006 #9 Del Skrevet 5. september 2006 Gratulerer! håper jeg også kommer inn der om7-8 uker til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 5. september 2006 #10 Del Skrevet 5. september 2006 GRATULERER!!! ) hehe, jeg gleeeeder meg til jeg kan komme med samme melding. Er 9+0 i morgen jeg. Når skal man egentlig gå over til 2. tri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen å lillegutt Skrevet 5. september 2006 #11 Del Skrevet 5. september 2006 gratulerer så mye å lykke til i 2 trimester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå