Winterlady Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hadde en liten lekkasje i sted, men det var ganske kaldt...da kan det vel ikke være urin. Noen som vet?
allergibarn Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 nei, ikke her iallefall. Var vel omtrent kroppstemp eller litt varmere kanskje. hvis du fortsetter å lekke bør du få sjekket det, for hos meg gikk vannet søndag morgen, og jeg trodde liksom alt kom sånn "poff". Men nei da, jeg trodde først jeg bare hadde tisset litt i senga - tenkte at "uff, klarer jeg ikke holde igjen nå". Så jeg gikk på do, tørket meg - og gikk for å vaske henda... og kjente det silte nedover låret. Ikke mye, men det rant jevnt.... ups. Bort på do igjen for å prøve å tisse igjen -men det kom ikke noe tiss. Tørket meg og gikk for å vaske henda igjen - og det bare rant. Sånn littegrann nedover lårene.... Ringte jordmor og fikk et godt tips " BRUK BLEIE" om du har, det hjelper ikke med bind her altså. Og det stemte. Jeg ble sendt til sykehuset for sjekk og byttet flere pampers bleier i maxi str (fra storesøster) den dagen. Det rant jevnt for å si det slik - og det gjorde det i 4 dager...!!! En merkelig følelse. Så fortsetter du med slike "lekkasjer" er det nok vannet som har begynt å gå. Så spennende. Lykke til
Winterlady Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 Takk for svar, men nei- kom ikke mer i løpet av dagen så da var det nok urin . Venter fælt på vesla nå..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå