Gå til innhold

April: MAMMADALT !


Sassy.

Anbefalte innlegg

Noen med bebier som er skikkelig mammadalt her ?

 

Det er nemlig vesla her,hun skal blir bært og underholdt heeeeele dagen (i tillegg sover hun lite på dagtid...).

 

Hun liker ikke noen folk nesten,hylskriker med en gang noen kommer til henne (oftest reagerer hun på menn). Ingen får holde henne,da bare gråter hun og vrir seg i min retning. Til og med pappaen hennes (som er hjemme hver dag etter kl 4) får ikke holde henne om jeg er ute av synet hennes. Går jeg ut av rommet begynner hun å gråte....(og det er jo ganske sårt for pappaen da ).

 

Jeg bruker lite barnevakt,men har trillepike 2 ganger i uka i 2 timer pr gang,og hun reagerer ikke på trillepika. Ellers ser hun besteforeldre ca 1 gang i uka,og da gråter hun hver gang (begynte da hun var ca 3 måneder,men blir bare verre).

 

Noen med like bebier ?

Tips og råd mottas med takk... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har det ikke slik her selv, men tenkte jeg skulle komme med et tips! Eldstemann her ( 5 år) har akkurat begynt på fotballskole og det innebærer at han må følges en gang i uken. Jeg har "tatt på meg" det og kjører han dit hver mandag. Dette betyr at pappa og lillesøster er alene sammen hver mandag kveld og det er sååå sunt for alle! Mitt tips er: gjør noe utenfor hjemmet, gjerne fast (eks begynn på aerobic, besøk gode venninner osv) slik at de to hjemme er nødt til å være alene sammen. Veldig lurt, og det går seg til etterhvert!

 

Her skrek vesla som bare det første gangen, men ettersom jeg ikke kom hjem med det første, måtte pappa trøste. Gjett om de var blide begge to da jeg kom hjem da :) (og pappa var kjempestolt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...