Gå til innhold

Ho får panikk når eg legg ho til puppen (samme som småtroll)

Anbefalte innlegg

Jenta mi på 4,5 mnd har stort sett vore svolten konstant sidan ho blei fødd. Har slite med å la det gå minst 2 timar mellom måltida.

Dei siste to vekene har det gått lenger og lenger tid mellom måltida på dagen. Gjerne 3-4 timar og det er veldig lenge til ho å vere.

I tillegg blir ho kjempesint når eg legg ho til puppen. begynner å hylskrike og strittar imot med allt ho har!! Hvis eg då ventar 10 minutt tar ho puppen med ein gang.

Men i dag nektar ho å ete. Ho hylskreik hysterisk i ein time. Sutta på allt mulig men ikkje puppen. Til slutt ga eg ho sukkervatn og då roa ho seg omsider.

Noken som har tips om ka dette kan komme av??

Fortsetter under...

Dette er den famoese puppenekten. Kanskje har hun vondt i munnen som gjoer at hun faar neller, eller noe annet... Uannsett saa tar de vanligvis brystet naar de sover. Mange lar barna sovne og saa ammer de, og tar heller flere dupper i loepet av dagen. I tillegg, samsoving og masse pupp i natt er lurt. Saa faa henne til aa sove, saa ammer du. Trenger ikke vaere vaaken for aa ta puppen. Loesner det ikke da (barnet maa jo ha mat) saa titt i munnen, og tenk over smertestillende metoder paa gommene, alt fra en halvfrossen vaat klut og dentinox (apotek) til paracet (som er ekstremt men av og til helt noedvendig...hvis det er smerter som gjoer det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...