vips-77 Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Da måtte jeg bare innse at det er det som gjør vondt ja... Var hos legen i dag, så nå er jeg 60% sykemeldt.. Deilig å jobbe 14 timer i uka, men ikke spesielt gøy å ha vondt uansett hva jeg gjør... Æsj altså, hadde håpa jeg skulle slippe det...
Gjest Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Jeg var sikkert ikke så dårlig som deg kanskje..men jeg ble helt fantastisk mye bedre etter osteopatbahandling (en gang i måneden) og 60%sykemeldelse.. Så det er håp
Snupidupi Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Har også ondt i bækkenet... men når æ tar hensyn tel det går det bra... men det e irriteranesn jepp... klar ikke å trill barnevogna med frøkna på to i verken opp eller nedoverbakka... Ikke kan æ sett eller stå førr mye heller... kjipe greier... Go bedring
Spring79 Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Kjenner meg igjen her, ja... har vært så "ovenpå" hele svngerskapet og har nesten ikke hatt plager. Putselig kom bekkenløsningen for fullt... 50% sykmeldt fra og med denne uka, men kjenner etter to dager at det er helt på grensa at det går.
Tess30 Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 samme her, har jobba 50% ei go stund nu, men nu førr ei uka sia gikk det bare ikkje lenger...E helt ødelagt
lykkelig32 Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Her og. Skal og hente krykker og slice så det blir lettere å snu seg i senga. Bruker bekkenbelte og det det hjelper.. Men blir sur av og ha vondt heile tiden... Tidligere svangerskap har det komt seg når babyen blir større og tyngre. Legger seg ned i bekkenet og stabeliserer på en måte. Går også til fysio en gang i uken...
vips-77 Skrevet 5. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2006 Skal til fysioterapeut, men jeg må holde meg "på land" hvis det er snakk om trening i klor vann, er allergisk... Det er bare så irriterende typisk at jeg har fått BL, har ikke akkurat sluppet billig unna noe i svangerskapet... Må bare klage litt, men syns det er urettferdig når enkelte ikke har en eneste plage... (Har ei på jobb som har det sånn..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå