Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Noen som har erfaring med de? Har akkurat bestilt vogn derifra. Hvor lang tid tok det før den kom? Såg det stod 2-4 uker, men stemmer det når den må gjennom den norske tollen og alt sånt også? *Gleder meg sånn til å få den i hus!!!!!!*
LegallyBlond Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Er sikkert 2-4 uker før den er ankommet Norge. Tok ca. 1 uke fra jeg fikk brev om at vogna mi var kommet til Norge til jeg fikk den, da betalte jeg momsrekningen med en gang.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 https://login.pingpong-online.com/
mammmamia ** Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Det sto 4-6 uker da jeg bestilte, men det tok tilsammen 9 UKER..! Dååååååån..! Var rimelig nervevrak da vogna kom på postkontoret, PÅ TERMIN, hehe..!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Hei korleis er garantien når ein kjøper i utlandet?
TePa Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Står om det inne på nettsiden. Har garanti sjølv om det er kjøpt i utlandet, men har ingen erfaring med det..... så eg veit egentlig ikkje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå