Gå til innhold

Mary had a little lamb!!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Ga opp å lete etter den forrige tråden vår. Er du her, ellers har du fortsatt bimme-pause? Hvis jeg ikke tar helt feil, så er du vel like rundt el-tider nå?

Her er det ikke mye nytt du. Regner med at jeg har IKM ca. 9 september, og foreløpig har jeg ingen symptomer. Hvilket i mitt tilfelle er et godt tegn. Bruker jo vanligvis å kjenne tanta en helt uka før hun dukker opp, men denne gangen er ventetida helt smertefri! Velger å tror at akupunkturen har hjulpet litt på å få systemet i gang her :)

Prøver ellers å være mest mulig opptatt slik at jeg ikke får tid til å tenke så mye på bebis og mager. Men påminnelsen er der jo stadig. Særlig når folk ikke klarer å la være å spørre om vi ikke poden fortjener søsken snart. Hjelper ikke mye når flere kolleger er gravide og et par venninner er hjemme med nyfødte. F*****. Ja,ja..vet jo at det er jeg som er overfølsom, men det er ikke så lett å styre den sjalu klumpen i magen.

Håper det går bra med deg :) Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6203091-mary-had-a-little-lamb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen,

jeg er oppe igjen av kneika - meldte meg inn i tråden vår igjen for et pat dager siden ;-) vi har bestemt oss for å kontakte lege om det i klaffer i denne pp. (som er vår 12). Jeg sluttet jo med pillen for 15 mnd siden...

Denne pp har jjeg gjort ALT føler jeg. Tatt hostesaft, fått akupunktur på dag 10 for å stimulere EL, kost masse med nyfødte babyer (skal hjelpe ifølge kjeringråd...), tatt EL tester, hatt sex på de riktige dagene, gått turer, slappet av masse og kost meg sammen med mannen min.... Mannen tar vitaminer - *håpe* *håpe* at det bringer noe godt denne gang. Ja vet nesten ikke hva mer man kan gjøre snart...

Nå er jeg på dag 17 i sykuls. Fikk positiv EL test dag 13. Her har det vært en koselig helg med babydance (hehe, synes det er så morsomt at det kommer frem en linje i FF som heter BD og står for babydance når man plotter inn at man har hatt sex ;-)

Siden sist har vi jo blitt tante og onkel til en skjønn liten krabat til :D. (nr. 2 denne mnd... Da har vi 7 nieser og nevøer totalt...) Og lysten har ikke blitt noe mindre etter det..... Men DET vet dere jo alt om.

Koselig å høre hvordan det står til med deg Snart_2? Positivt å høre at du ikke kjenner noe til tanta - håper hun er vekk i minst 9 mnd nå ;-) Og at du kan holde av en plass til meg inne på 1. tri i litt over en uke... Jeg har IKM 17. september!

Vi snakkes,

Klem fra *M

*mary had a little lamb

Synes absolutt du skal kontakte lege dersom dere ikke lykkes denne gangen. Vi ble henvist til videre utredning på sykehuset for 2 mnd. siden og har fremdeles ikke hørt et kvekk. Mistenker at mannen er glad til for han gruer seg litt til å få testet svømmerne :) Selv setter jeg min fulle lit til akupunktur. Skal til behandling igjen i ettermiddag og synes det er helt herlig å bare ligge på benken og slappe av i 20 min. med nåler både her og der.

Denne gangen er det vi som skal flytte inn i den store skinnsofaen på 1. tri. Der skal vi sitte og nippe alkoholfri champagne og feire at det endelig ble vår tur!!

Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...