Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg bare lurer på om det er fler i samme båt. Vi er litt forsiktige, det virker liksom litt feil å peise på med passasjer der inni magen. Er jo redd for blødninger også. Så ofte får jeg full behandling "der nede", men stakkars han, jeg er jo kvalm så det blir ikke så mye action der for hans del. Hva med dere andre? Lurer på om dette er unormalt, å være litt forsiktig. Tror vi kommer tilbake til gamle vaner etterhvert men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 5. september 2006 #2 Del Skrevet 5. september 2006 Ikke mye aktiv på det området om dagen her akkurat. Har vel vært 1 gang de siste 5 ukene tror jeg... tanken på sex gjør meg uggen, så får vente litt til før det nok blir mer aktivt igjen:) Har sagt til gubben at jeg håper han "ordner" seg selv om dagen. *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny bebis i magen! Skrevet 5. september 2006 #3 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har vært så kvalm i siste 5 ukene, at det frister liiite med sex. Har hatt sex/samleie kanskje 4 ganger i løpet av den tiden. Da har jeg følt meg noenlunde bra. De sier jo at sex ikke er noe farlig i det hele tatt da. Bebisen ligger godt beskyttet oppi der. Blødninger kan være helt normalt fordi slimhinnene er skjøre for tiden. Kos dere når du er i form til det. Er du kvalm får bare han vente på deg, han skjønner det. Det gjør iallfall min mann. Satser på vi kommer sterkere tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #4 Del Skrevet 5. september 2006 Vi har sex helt som vanlig. Burde kanskje si att vi har ett veldig aktivt sex-liv, minst 1 gang for dag, gjerne flere ganger, visst vi har mulighet for det. Slik har vi hatt det hele tiden:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #5 Del Skrevet 5. september 2006 Skulle gjerne hatt sex flere ganger om dagen, men det er ikke så lett når en har barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 5. september 2006 #6 Del Skrevet 5. september 2006 her er det lite action ja.. jeg er så sliten og kvalm på kveldstid at her er det ikke mye å hente... så da er det bedre å la det vente litt... tror det kommer til å bedre seg utover, da... det gjorde det iallfall sist... men nå: sex? æææsj.. tanken på det gjør meg iallfall kvalm.. aner ikke hvorfor.. vil liksom bare være i fred... mannen min er veldig forståelsesfull, jeg har forklart hvordan jeg føler det for ham, så det er greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #7 Del Skrevet 6. september 2006 Burde kanskje ha nevnt att vi HAR barn, fordet om vi har sex en eller flere ganger for dag. Det er da ingen unnskylding for ikke å ha sex...eller?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #8 Del Skrevet 6. september 2006 Ikke unnskyldning, men tiden strekker ihvertfall ikke til her i huset! Da må det bli om kvelden/natten og det blir som regel ikke mer enn en gang. Her satser vi på kvalitet, ikke kvantitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #9 Del Skrevet 6. september 2006 Har lagt merke tilen del ting i dette forumet...Visst man ikke er kvalm, har dårig matlyst, redd for og miste og dårlig sexlyst, ja da får man virkelig og høre det. Akkurat som det er vår feil att vi føler oss bra, på alle mulige måter. Burde heller sagt hvor bra for dere, ikke komme med spydige kommentarer. Så over til sex, Vi har og ett flott sexliv, men syns hun med kvalitet/kvantitet virker litt hårsår. Syns det er kjempeflott og lese att andre og har ett bra sexliv. Følte oss litt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #10 Del Skrevet 6. september 2006 Var jeg spydig???????? Nei, jeg sier bare at jeg ikke forstår hvordan dere får tid til det. Hvis du synes jeg er spydig, så synes jeg du er en smule hårsår. For vår del hadde sex flere ganger om dagen blitt litt halveis, på grunn av at tiden ikke strekker til. Derfor vil vi heller ha god sex når vi er alene og har god tid. Jeg synes det er flott at andre har det bra jeg! Både ang sex og svangerskapet. Jeg har det også bra, selv om jeg er kvalm og ikke har tid til å ha sex flere ganger om dagen. Kom gjerne med tips til hvordan dere får tiden til å strekke til! Synes da heller at kommentaren med at en har barn ikke er noen unnskyldning for å ikke ha sex, var litt sårende. For det var ikke det jeg sa. Men når en har barn så har døgnet så mange timer der en faktisk er alene. Hva mener dere da: at så raskt noen har ofte sex og ikke er kvalm eller bekymrer seg for noe, så skal det roses opp i skyene? Sorry, synes det meste man sier eller mener her inne blir feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå