Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #26 Del Skrevet 7. september 2006 Skal i se... Ecaterina Edana Eila Adina Adora Aysel Vendel Vivil Magali Maribel Mirelle (Litt søtt da..!) Petrine (Stilig navn..) Noen er kanskje ikke SÅ spesielle, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #27 Del Skrevet 7. september 2006 Dagne Venil Ellisiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinen123 Skrevet 8. september 2006 #28 Del Skrevet 8. september 2006 Har altid syntes disse navne var fine, men nu skal vi have barn heroppe (er danske) så vi har valgt et norsk navn, så du kan få dem her ;o) Liv Amalie Cecilie Cecilia Anne Mette Anne Marie Juliane Røskva (nok lidt nordisk) Sif (norrønt...Thors kone) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 8. september 2006 #29 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg elsker navnet Dakota. Andre fine navn er Milla Philippa Annabel Annie Natali Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tieran Skrevet 8. september 2006 #30 Del Skrevet 8. september 2006 Adriane Ameli Noor Eir Eira ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. september 2006 #31 Del Skrevet 8. september 2006 Oliva Emmi Minéa Meja Amira Livia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neverstill Skrevet 9. september 2006 #32 Del Skrevet 9. september 2006 mille synes jeg er veldig fint.. mille er også veldig søtt i kombinasjon med andre navn.. feks: mille-emilie mille-camilla. mille.katrine osv... synes også det amerikanske navnet CASEY er fint, uttales:kejsi. og også cady uttales kejdi. natalie er fint synes jeg.. julia sarah sammy/samantha jessica makeyla/mikaela i can go on forever... får jeg en jente har jeg tenkt på victoria.. lykke til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #33 Del Skrevet 9. september 2006 Andre litt spesielle navn: Alina Ariana Eir Tilde Annie (uttales rett fram - A n n i e (ikke "ænni") Alvilde (Iben er kjempefint, men på vei opp på statistikkene! Kjenner 3 jentebabyer som heter det, alle under året.. Mille er også på vei oppover...) Tildes mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 9. september 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 9. september 2006 Så gøy med så mange nye forslag, mine favoritter her nå er: Minéa Mikaela Alina Håper min mann liker noen av de og, ikke bare bare å være to om valget, hadde jeg fått bestemme skulle hun hete Mina, men nei da, ikke klart å overtale litt engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym akkurat nå Skrevet 9. september 2006 #35 Del Skrevet 9. september 2006 Korin Chio Cyan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #36 Del Skrevet 12. september 2006 Celestine eller Celestina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå