1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 5. september 2006 #1 Del Skrevet 5. september 2006 Hei, Trenger litt inspirasjon, de fleste navn går igjen og igjen, kan DU gi meg et navn eller flere som IKKE går igjen og igjen... Er ikke ute etter å overgå naboen med et super rart navn eller noe, vil bare ha litt ny INSPIRASJON Gjerne internasjonalt, ikke fra isfolket! På forhånd TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #2 Del Skrevet 5. september 2006 Om du er ute etter et spesielt navnevalg i dag må du nesten kalle jenta di Marit, Sissel, Bjørg, Gerd eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perulia Skrevet 5. september 2006 #3 Del Skrevet 5. september 2006 Det er vel en grunn til at Bjørg og Gerd ikke er så populære i dag...minner meg mest av alt om en gammel tante, eller en skoletannlege. Når det gjelder Marit, er i allefall det navnet veldig vanlig i min omgangskrets, muligens det navnet jeg kjenner flest som heter - så hvis det var jeg som var ute etter et spesielt navn ville jeg ikke akkurat valgt Marit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #4 Del Skrevet 5. september 2006 hva med : Nalini Eldina Amelita Aminda Kathinka Kathleen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. september 2006 #5 Del Skrevet 5. september 2006 Heihei!! Lunina Eliva Olide Wiljamine Odile Aurelie Kendra Selje Dora Omelia Paulina ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 5. september 2006 #6 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Jeg har en laang liste med jentenavn som jeg vurderer til mine små Jeg har også sjekket alle navnene på ssb, for å se hvor mange andre i Norge som heter det. Så jeg kan jo gi deg noen eksempler fra lista mi, som det er 3, 2, 1 eller 0 andre i Norge som heter! Adara - gresk, "skjønnhet" Alanna - keltisk, "rettferdig" Ariene - walisisk Briana - keltisk, "sterk" Charissa - gresk Evangelina - gresk, "engel" Shalina - hinduistisk Shea - irsk, "hauk" Vianna- engelsk, "full av liv" Iliana (5 stk i Norge som heter det) Lanya (5 stk i Norge som heter det)) Shina - japansk (4 stk i Norge som heter det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #7 Del Skrevet 5. september 2006 Adara syns jeg faktisk var fint! Aldri hørt det før, men det klinger veldig fint i mine ører:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 5. september 2006 #8 Del Skrevet 5. september 2006 madea - sveitsisk, hvor vanlig det er der vet jeg ikke. Nathilde - ? norsk muligens Nanette - fransk(?) Hilja - finsk Tuula - finsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 5. september 2006 #9 Del Skrevet 5. september 2006 Nea Elene Annveig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 5. september 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 5. september 2006 WOW, her var en del gøye navn da, har kopiert alle til et word dokument så jeg kan "smake" litt på de, var i alle fall 4-5navn som gav mersmak, I-HA!!! Flere? Dette var jo topp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 6. september 2006 #11 Del Skrevet 6. september 2006 Amadea skal det stå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 6. september 2006 #12 Del Skrevet 6. september 2006 Nea Ena Ariel Karna det var de jeg kom på i farten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #13 Del Skrevet 6. september 2006 Ester er et fint navn som ikke mange babyer heter nå for tiden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Isak Skrevet 6. september 2006 #14 Del Skrevet 6. september 2006 konstanse! vakkert navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mon-75 Skrevet 6. september 2006 #15 Del Skrevet 6. september 2006 Emeline synes jeg er et fint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 6. september 2006 #16 Del Skrevet 6. september 2006 Leticia, Leona, Alette, Adelheid eller Amy. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. september 2006 #17 Del Skrevet 6. september 2006 Nova Det skal babyen min hete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #18 Del Skrevet 6. september 2006 Nanett, fransk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #19 Del Skrevet 6. september 2006 Iben. Bare 300 og noe som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #20 Del Skrevet 6. september 2006 Mera heter lille jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #21 Del Skrevet 7. september 2006 Hmm hva med Kalina det synes jeg er fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 7. september 2006 #22 Del Skrevet 7. september 2006 Hva med Olil - ikke mange som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #23 Del Skrevet 7. september 2006 Adela er ikke veldig vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma Brumm Skrevet 7. september 2006 #24 Del Skrevet 7. september 2006 Hei! Hvis jeg fikk ei jente skulle hun hete enten Ella, Lola eller Isobel. Men nå vet jeg at det blir en gutt og sliter med å finne navn jeg liker! Jentenavn er mye enklere synes jeg! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maribella Skrevet 7. september 2006 #25 Del Skrevet 7. september 2006 Hei. De to mest spesielle navnene jeg har hørt er Sanela som søsteren min heter og Niva som dattera til ei venninne heter. Jeg likte ingen av de først, men når jeg fikk smake litt på de elsker jeg de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå