Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 I går kveld lå jeg på ryggen og da kjente jeg noe jg tror kan ha vært to spark. men de var så høyt oppe, over navlen min. kan det allikevell være babyen? er 15 + 3 uker på vei..
Piraka Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Vet ikke. Jeg kjenner alle spark mye lengre ned, litt sånn på sidene ved hoftepartiet. Er i uke 19 nå.
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Tror ikke det kan ha vært babyen om det var over navelen. Er 23+3 i dag, og livmora mi har nettop kommet litt over navelen... Men jeg er ingen ekspert jeg altså, så jeg kan jo ikke si sikkert... Jeg kjenner uansett spark under navelen enda jeg iallefall, har ikke kjent noen spark over navelen...
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Jeg er annengangs, og legen reagerte på hvor høyt livmoren min lå.. (Spurte meg om siste mensen min virkelig var en mensen, eller om jeg visste om det var mere enn 1 der inni siden jeg har tatt tidlig UL en gang) Jeg er 14+1 i dag og min livmor ligger 5cm under navlen. Så det skal godt gjøres at du har livmor til over navlen og kan kjenne spark der.. Når jeg har kjent små svake spark har det vært nedover på siden eller ned mot lysken.. Men for all del, bare fortsett å kjenne etter.. Før eller siden er det virkelig babyen du kjenner en plass i livmoren din!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå