Gå til innhold

Hvilken er den hotteste vogna akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I følge de ekstremt utstyrsfikserte mødrene på nybaktmamma.com, så er det buggaboo vognene. dyre og fæle, men de er helt ville etter dem. kjøper nye farger og trekk og vesker, drar til og med på buggis-treff! hva med barna dems lurer jeg på, ikke treff for ungene men treff for vogna... litt tragisk.

Jeg er selv en eier av Bugaboo, men har aldri vært på buggis-treff og kommer helt sikkert ikke til å gå på det heller. Er også veldig glad for at ikke alle vennene mine har lik vogn som meg, ville jo vært kjedelig. Men allikevel synes jeg Bugaboo er den fineste vogna om dagen...

Anonym, du svarer jo ikke på hvilken vogn som er hottest akuratt nå? Har du ikke noe alternativ som er kuulere enn Bugaboo???

Annonse

For min del så synes jeg stokke har den mest trendy vogna. Men det er jo litt hva behov en har. Men den er lett, justerbar i høyde!, og lett å styre rundt med når en shopper. Noe som jeg liker:) Og alt utstyr kan vaskes og skiftes ut i farger. Og så skal de komme med adapter til bil for setedelen av vogna..Praktisk.

Tja, det er vel smak og behag det! Mener å ha lest at Quinny Comfort var den mest solgte vognen i Oslo i fjor.

Buggaboo bli jo nevnt her, den er det vel kanskje ikke så veldig mange som har men jeg tror den går for å være ganske hot. Iallefall dyr og litt "unik" i samme sjanger som Stokke explory. Personlig syns jeg disse minner mer om rullestol og kontorstol, men det er nå så.

OTH og TFK er jo populære, Teutonia Spirit s3 er også poppis.

Jeg for min del har vært gjennom noen vogner, og har holdt meg ganske oppdatert på vognfronten fordi jeg syns det er moro å følge med, selv om jeg aldri har kjøpt noe dyre Ferrarier av noen vogner. OG jeg har kommet til den konklusjonen at dersom jeg skulle startet på nytt med vogn til baby, ja da hadde jeg rett og slett kjøpt en marineblå Emmaljunga 4-hjuling duovogn! Klassisk og stilren og fin. Skikkelig stor plass og komfort for barnet, så får jeg heller unnvære snurrehjul og lillefingermanøvrering;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...