Gå til innhold

Oktober: Sterke trykk nedover??


Vibeke&gullguttene:)

Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg merket sterkere og sterkere press nedover samtidig som det kommer sånne smerteilninger nedover mot bekkenet... Noen fler som har det sånn?? Har termin 15 oktober.. Kan det være babyen som siger nedover for å feste seg... Også fått en litt tyngre følelse i korsryggen... Hva er dette for noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som om babyen din sider nedover ja. Jeg har termin 14. med nr 3, og har også hatt bra press nedover i det siste. Og godt er det, blir litt bedre plass under ribbeina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt var magen så steinhard at jeg klarte ikke å reise meg opp..Er det også normalt eller?? Som du sikkert skjønner har jeg ikke vært med på dette før..hehe

Min har ikke sparket så mye opp i ribbeina enkli..Jordmor sier han ligger med hodet ned men jeg innbiller meg at han ligger litt på seden for har mest spark mot sidene??!!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker også den trykket nå ja. Er 33+4, og han har ligget med hodet ned på de siste kontrollene. Trodde også han lå sidelengs, siden jeg kjente spark på sidene hele tiden. Men han ligger visst med beina på den ene siden, og armene på andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sparker også mot siden selv om hodet ligger ned. De ligger jo sammenkrøket der inne, så det er vel naturlig at bena svinger mor den ene siden.

Høres forresten ut som om du hadde kynnere i natt, når magen ble helt hard. Helt naturlig, kroppen din forbereder seg til fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...