Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hva gjør man når legen din ikke tar deg alvorlig?? Jeg har ikke bekkenløsning eller andre alvorlige problemer, men jeg har så VONDE føtter/ben. JEg er våken hele natta, gjerne til 4-5tiden på natt, pga de er så urolige. Utolige da mener jeg sånn at jeg ikke kan sitte i ro eller ligge i ro mer enn ett minutt. Så i 22-tiden på kvelden begynner jeg å gå rundt i leiligheta vår. Slik går jeg i mange timer, når å ta 4-5 bad før jeg sovner også. Å gå på jobb dagen etterpå er ikke like morsomt. Ikke fordi jeg har vondt da, men fordi jeg blir helt psykisk nedrutt av å gå rundt sånn på natta. Blir sur og i dårlig humør, det går utover alle. Går å grue meg til det blir kveld for da sover sambo og jeg går rundt alene som en annen fjott. Ringte legen min her om dagen og han sa at dette her var ingenting å klage over, at jeg skulle prøve det og det og det. Men sa til han at jeg har prøvd ALT, alle forslagene han kom med, har jeg prøvd. Jeg sa at dette tok veldig på psyken min også, og at nå gidder jeg ikke mer. Men neida, han satt opp time til meg å han avslutta samtalen med at han kunne forsikre meg om at å gå hjemme frem til fødselen, det skulle jeg få slippe! Dette var et lite problem som lett kunne fikses. Jeg føler jeg ikke blir møtt med noen forstålese, og uansett hvordan ting er så tror han ikke på meg. Har også en jobb der jeg går mye, og det vet han veldig godt. Slik jeg oppfatter det tror han at jeg er en gravid dame som bare syter fordi jeg er gravid. Jeg skal til han imorgen og jeg gruer meg skikkelig. Synes det er veldig ydmykende å sitte der å føle at man ikke blir tatt på alvor. Hva hadde dere gjort? Noen tips på hva jeg skal si?
Gjest Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Stå på ditt!!! Noen leger er helt utrolige... Jeg har hørt om andre med samme "symptomene" som deg... Men har dessverre ingen råd.. Spør han om han kan tenke seg åssen det er da, å skulle stå opp tidlig å fortsettte å gå, når man har gått halve natta!!!!!!!!! Evt.. du kan jo bytte lege........... Lykke til
lana<3 Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Hva!!For en lege...hvordan kan han nekte å sykemelde deg når du ikke får sove...Har du prøvd magnesium? Det tar fjorten dager før det virker da men... Snakk med han imorgen igjen og fortell at du vandrer rundt og får ik sove pga de vonde beina...hvis han ikke hører på deg hadde jeg skiftet lege umiddelbart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå