Gå til innhold

Anbefalte innlegg

;(((( Fikk telefon fra sykehuset for en time side. Va da på jobb men dro rett hjæm etter telefonsamtalen. Planen var å sette inn egg i morra. Men ingen av våre tre egg tålte frys/tiningsprosessen....blæææ!

Var på ultralyd i går,slimhinna så super ut og de snakket kun om når og ikke hvis vi skulle sette inn. Vet jo at d er en viss sjans fo at det ikke tåler opptining,men ååååååååååååååå bli så lei!!!!! Va så gla for at vi endelig skulle i gang igjen!

Må vel bare se framover igjen,men akkurat no e æ lei hele dritt`n!

Måtte bare lette på trykke....

Fortsetter under...

huff, jeg skjønner kjempegodt at du er lei deg nå kikki. Det må være en skikkelig trist beskjed å få.. :(

jeg føler med deg!!! Skjønner også at du er lei hele dritten, det blir vi nok alle her inne i blant.

sender degg en trøstekos. Håper det går bedre med deg!!!

Annonse

Å nei Kikki, det var kjempetrist!

Håper at du har noen som holder godt rundt deg og er der for deg!

Gråt og få ut frustrasjonen og skuffelsen, det trenger du nå.............

Det er så urettferdig at de som ønsker et barn så sterkt ikke skal få det!

Hva skjer fremover for deg nå, skulle sykehuset ringe deg igjen?

Trøsteklem sendes til deg

TUSEN TUSEN TAKK for alle trøstende ord og hilsninger,veldig godt å ha dere ;)) Har en helt fantastisk samboer,vi har grått, kosa og prata masse om hva vi vil gjøre videre. Vi er jo helt enige om at vi bare må kjøre på en ny runde! D føles tungt,veldig tungt nå men vi her i inne MÅ bare reise oss å jobbe videre. Vi SKAL lykkes til slutt!!!

Jeg skal ringe sykehuset neste uke,da har staben hatt møte og diskutert hva som har skjedd og hva de anbefaler/tilbyr oss videre. De sa at på et tidspunt i delingen tåler ikke embryoene å fryses. Noe som var vanskelig å vite/se akkurat når... Våre ble nok nedfryst akkurat på det tidspunktet desverre :(

STOR klem til dere alle + mange lykkeønskninger på veien mot målet !!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...