Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hva skal dere gjøre?Jeg er litt usikker..tips til hva man kan gjøre?jeg har tenkt på å knyte en sløyfe rundt glasset å skrive navnet på den,hva syntes dere om det?
Happy H Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 -finne fine steiner, skjell, bladosv å skrive navnet på. -Kjøpe en rose feks å feste navnelapp på som kan ligge på bordet. -kjøpe små poser å legge litt sjokolade,drops oppi + skrive navn på -feste navnelapp i en stålstreng som kan stå i et glass, eple, - skrive navnene på små kubbelys som kan stå å brenne på bordet - skrive på telys glass, vinglass m gull eller sølv tusj
Mikitussa Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jeg har laget et hjerte av dobbel metalltråd som er gullfarget. Hjerte er ca 5 cm høyt. Rundt den doble metalltråden har jeg tvunnet en tynnere tråd som jeg har tredd forskjellige røde perler på med litt mellomrom. Tenker jeg har ca 10-15 perler i ulike størrelser og fasonger på hvert hjerte. Til slutt har jeg festet et rødt bånd i "bunnen" av hjertet. Det henger en bit av båndet ned framme, og en bit bak (ca 10 cm lange bånd),og på den delen som henger framme har jeg skrevet navnet med gulltusj, nedover. Disse hjertene skal henge på vinglassene ved bordet. Spissen på hjertet stappes ned i glasset, så henger de godt...Ikke helt lett å forklare, men bare spør mer hvis du lurer!!
Maud Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 En sløyfe rundt stetten på glasset er fint! Mine bordkort er laget av litt "skjeve" hjerter laget av metalltråd. Disse surrer jeg med rødt silkebånd slik at de blir helt røde. I midten av hjertet henger en lapp av samme papir som vi har brukt på alt annet, der står navnet. Vurderte også å bare skrive gjestens navn på sangheftet slik at det også er bordkort. Nå blir det i stedet slik at hjertet ligger på sangheftet.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 MIKITUSSA!!!Hvor kjøper man alt dette da?Hobbyforretning?
SusyQ Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Jeg synes det var fint å ha så lite som mulig papir på bordet, så vi slo sammen bordkort, meny og beskrivelse av gjestene i et minihefte som vi printet ut på tykt papir og knøt sammen øverst med silkebånd. På forsiden hadde vi navn på gjesten og under et nydelig bilde av mannen min og meg som nyforlovet. Var nesten ingen bordkort igjen da middagen var over, fordi alle hadde sneket de med seg i veska.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 SusyQ! Hva mener du med at du har en beskrivelse av gjestene i minihefte? Har du skrevet noen ord om alle gjestene???????? Eller bare en oversikt over hvem som sitter hvor?
Doronia Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Jeg valgte å lage bordkort av 2-4 eføyblader som jeg hadde tørka på forhånd, så limte jeg de sammen, så kjøpte jeg fin papp eller et fint ark å klipte i ovale biter å limte oppå der igjen, så brukte jeg callegrafi pen å skrev navnene med.
rødt&blått Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Hva med å lage en "tag" (se på div. nettsider om scrapping) som festes til stetten med sløyfebånd i samme farge som brudekjolen?
Ayla78 Skrevet 19. september 2006 #10 Skrevet 19. september 2006 hmm hva med slike .. hva skal man kalle det, slike bildeklips greier.. ehh med ett "lodd" av ulike fasonger, med en ståltråd og ei klipe på. (å. håper dere skjønner hva jeg mener, men kommer ikek på ordet.. hihi) så kan du feste bilde av den personen som skal sitte der, istf navn altså.. hmm jeg synes den var litt lur..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 Vi tenke vi kanskje skulle ha bilde av alle gjestene som bordkort vi da, sånn at de må finne seg sjæl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå