tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 har fått en 7cm lang lys strek på ene siden av magen... huden kjennes litt rar ut der... er det en begynnelse på ett strekkmerke? iik
meg og novemberjenta Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Jeg har fått noen bittesmå på puppene... de er BLÅ!! Men har hørt at de blekner og blir mer arr-lignende etterhvert--
mensana Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Mine gamle (de fra førstemann er over ni år gamle) er hvite..
dansejentes mamma Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 mine er blå. trudde sist at eg hadde sluppe unna, men veit denne gongen at eg må ta ein liten kik under magen....
Tredje nurk underveis Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 De er vel ikke akkurat knallrøde, heller blå/lilla/røde... Fikk strekkmerker i puberteten, og de synes fortsatt, men er svakere i fargen.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 de jeg fikk i puberteten er nå hvite og viser knapt, kun i rett lys/vinkel. de nye som er kommet nå er lilla/blå/røde..alt ettersom..hehe synes de forandrer farge hele tiden.. regner med, og håååper vertfall at disse også bleker såpass som disse gamle har gjort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå