Gå til innhold

Desember: Babymasasje

Anbefalte innlegg

I dag hadde vi første dag på babymasasje kurset vårt.

D va utrolig kjekt. Va jo veldig spent på om Hermine i d hele tatt ville ligge i ro, men ho va jo eksemplarisk jo. Til tross for at d va midt i beste sove tid va ho så blid. Nøt å bli masert på beina, rompen og magen som va d vi lærte idag.

Skal 4 ganger til, gleda meg allerede:)

No sover gullet, og seinere braker d løs m babysvømming.. Heldigvis bare idag begge deler komme på samme dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6202304-desember-babymasasje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kos da. Trodde du skrev feil, jeg nå. Siden du skrev babymassasje og ikke babysvømming, hehe. Blir spennende å høre hvordan hun liker svømminga :-)

Vi har vært på sang fra livets begynnelse i dag, og det var kos. Ville ikke akkuratt ligge i ro da, men trengte jo ikke det heller. Selv om vi skulle riste på beina, og masse annet. Hehe, jeg og en til hadde store vansker med å holde de i ro, mens de andre lå greit på teppe.

Babysvømmingen ble avlyst pga oppussing..e så grådig skuffa, de ringte 2tima før den begynte!!!Hadde jo gleda oss sånn jo..men neste tirsdag braker d løs:)

Vi og har lyst å begynne på babysang, men tror ik d e nokke sånt her hos oss

Nei, så teit da!!! Herlighet, de kunne vel starta kurset en uke senere da vel? Ikke skape de forventningene hos folk, og så avlyse. Er sikkert ikke blitt ferdig i tide da, eller noe sånt. Usj, teite badebassengfiksefolk ;-)

Babysang var veldig kjekt, hans Marius var så trøtt at han sovna til den siste sangen. Han og en til kubba tvert, helt gåen.

De har sikkert babysang hos dere og. Kontakt kulturskolen, de arrangerer det her.

hehe,herlig!!!må ha d veldig behagelig der når han sovna:)

Vi fikk tilbud om d når ho va 3mnd og sku døpes, men d passa ikkje akkurat då, og no e ho for stor t å bli m på den.d ble arrangert gjennom kirken. Vi kan gå på småbarnstreff, men d har eg ikkje lyst til.

hehe, ska ik v lett! vanskelig å tilfredsstille eg kanskje.

Men babysang høres så koselig ut. alle som går på d sier ungene stortrives, får ringe kulturskolen å høre

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...