Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Vet jo at man får reise hjem 3. dagen etter fødsel til vanlig (Tromsø iallefall),men kan man reise tidligere,hvis alt er greit? Dette er min andre..
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Så lenge alt er greit med deg og den lille så ser de ikke noen grunn til at du ikke kan reise hjem allerede etter noen timer. Selv reiste jeg hjem etter litt over 1 dag med første,måtte bare vente på barnelegen som skulle sjekke lille litt først. )
Banshee Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Man får vel reise hjem når man ønsker selv vil jeg tro så lenge alt er greit. Det gjorde tanta mi hvertfall. Hun dro hjem etter 1 eller 2 dager på føden.
1609. dvs OVERTID Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Har hørt eller lest et sted at man må være der 6 timer etter fødselen,så kan man dra hvis alt er greit,men må jo tilbake for føllingprøven,den skal vel taes 60-72 timer etter fødsel eller noe sånt.. Nesten like greit å vente da,har 10 mil hver vei å kjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå