Gå til innhold

Noen som vet om dette er RIER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden i går kjent svake/moderate smerter helt nederst i magen der som underlivet begynner. Helt likt mensmerter......

Er dette rier eller er jeg helt på tur nå?:-)

har jo 6uker igjen..og selvom jeg er dridlei så er vel ikke babyen klar for ankomst enda !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som rier.

Rier er vonde. Kommer i intervaller med alt fra 20 min til et minutt imellom. Og varer 30-60 sek.

Blir somregel sterkere etterhvert og gjerne så vonde at det blir vanskelig å holde seg i ro...

Skrevet

Du kjenner når det er rier på gang..tro meg!!! Venninna mi sine rier begynte slik..bare mensensmerter og plutselig ble de straks verre og noen timer etterpå var hun mamma...

Selv fikk jeg slike smerter som du beskriver siden uke 30 men jeg kjente det også i ryggen.

hvis du er usikker ville jeg tatt meg en tur på føden og sjekket at alt står bra til...

Skrevet

Jeg ble innlagt på sykehus i uke 23 med falske rier. Det startet som mensmurring nederst i magen og bak i ryggen + knallstram mage. Trodde det bare var kynnere, men legene tok det superseriøst. De fryktet at det skulle gå over i skikkelige rier.

Har vært sykemeldt siden med sofatjeneste. Har nå bare uker igjen til termin og det murrer verre enn verst - særlig kveld og natt. Håper på en enkel fødsel. Det må jo bare være modent snart...

Skrevet

OK..hehe.

Regner med jeg kjenner ekte rier når de kommer ja. !

Men hadde jo vært deilig og bare hatt litt lette mensmerter og plupp der var babyen ute! hehe "drømme"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...