Gå til innhold

må man få igang utdrivningsrefleksen før man pumper?

Anbefalte innlegg

jeg får det nemmelig ikke til.Så jeg begynner å pumpe og etter en stund starter det.hjelper det på melkeproduksjonen å håndmelke uten å få igang utdrivningsefleksen?

Noen som vet om mme "ødelegger"for den næringsrike mm?slik at babyen ikke får i seg det gode i mm når den også får mme?

Fortsetter under...

For noen setter jo utdrivningsrefkleksenigang bare ved å tenke på babyen- andre må ha litt hjelp.Hvis melken kommer etter en liten stund med forsiktig pumping erdet greit. Men mn skal være forsiktig med å pumpehvisdet ikke kommer noe. Det kan bli vondt og det kan blø litt om man forsetter og ingenting kommer.

det ødeleggerikke for babyens næringsrike melk, bareat man slipperå få vondt og melken kommer som regel lettere.

Går helt fint å håndmelke litt føren pumper hvis det fungerer

Hei.

Jeg studerer mens mannen min er hjemme, og pumper derfor en god del. Det som jeg gjør er at jeg bruker en slik nese-spray som setter utdrivingsrefleksen i gang. Har prøvd uten, blir bare vondt for det tar så lang tid før melken kommer, og så kemmer det ikke så mye melk ut! Ville virkelig anbefal nesespray!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...