Gå til innhold

rar lukt på nyvaskede klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker nautral vaskepulver ikke skyllemiddel, synes det lukter rent av mine klær , men at det lukter gammelt/ rart av klærne til min kjære, lukten smitter over når jeg vasker mitt sammen med hans klær. noen som har tips for å få vekk lukta? har prøvd å tørke klærne ute og i trommel tilfelle det skulle hjelpe men, føler det sitter enda, merket lukta før jeg ble gravid også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv med skyllemiddel ;);)

Skrevet

har prøvd med nautral skyllemiddel også, men ingen luktforskjell. de andre skyllemidlene kan vi ikke ha pga allrgi. vi klør oss fordervet.

Skrevet

Da er det bare å leve med det.

Skrevet

En runde med kokvask på hans klær og evt kaste det som ikke overlever den høye temp? :) Eller forære han nye klær! Vi hadde noen narkomane naboer som hadde klær som stinket uansett hvor mye de vasket klærne, antakelig fordi de hadde spart så mye penger på å ikke bruke vaskemiddel endel ganger.. Og de klærne var så innstenket med lukt at ikke noe vaskemiddel ville bitt på!

Skrevet

Vaske klærne varmt nok er trikset, ja, har hatt en del 90-graders... Det er primært bomull jeg synes har en tendens til å få lukt (spesielt hvis jeg bruker uparfymert og litt lite vaskemiddel). Så et eller annet sted at bomull faktisk burde vaskes på 60 grader, hvis ikke ble det ikke rent?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...