veslefrikk fødte storefrikk;) Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hei, hvilken størrelse burde man kjøpe til sin kommende baby? Man vet jo ikke om man får en stor eller liten baby, men hvilke størrelser velger man sånn ca til sin nyfødte? 50,56 eller mer?? Skjønner ikke:p
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Ikke helt enkelt det der... Jeg har satset på å kjøpe ett par ting i str 50 som den kan ha på de første dagene...Og 56 til uka etter;) hehe.. Man vet jo aldri men de er jo uansett ganske små med en gang de kommer ut. du trenger kanskje ikke overdrive innkjøpet men ha ett par ting av hver.. er faktisk ikke store forskjellen...Lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 jeg har kjøpt litt i 50 og litt i 56:) greit å ha noe som ikke er altfor stort, 50 skal jo passe til nyfødt. en veninne har fådd baby, han var 4300, måtte pakke bort 50 når han var ca. 14dager.
veslefrikk fødte storefrikk;) Skrevet 5. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2006 Har også handlet i de to størrelsene, men ikke så utrolig mye. For det er vel bare bortkasta penger siden de vokser utrolig fort Men, en ting er sikkert, utrolig artig er det! )
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Størrelse 50 er jo for baby opp til 50 cm, så jeg hadde nok ikke villet kjøpt noe som helst i 50 før baby var kommet ut. 56 er nok bedre, og du kan jo få noen til å dra ut å handle litt mens du ligger på sykehuset hvis du trenger noe i str. 50. =)
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Kommer jo helt ann på... hvis det er bena som er lange passer jo body i 50..Lenge passer det nok ikke.. men er jo kos å ha noe som ungen ikke drukner i sånn med en gang:) SElv om det bare er for ett par dager;)
veslefrikk fødte storefrikk;) Skrevet 5. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2006 Har kjøpt ett par småting i str 50, bodyer og slikt. Mens ellers mest i 56, for å være sikkert. Bedre med for stort enn for smått. Så har jeg litt å velge mellom:)
Gjest Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Snuppen var 50 cm og 3750 g når hun ble født, hun brukte str 50 i 2-3 uker hadde nok kjøpt endel i str 50 jeg altså, str 56 er ca 2 mnd.. er jo ikke noe pent eller behagelig for bebisen å svømme i klærne heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå