Gjest Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 hvis vi får ei jente så skal hun hete: Hedda Marie og hvis vi får en gutt så skal han het Ole Eivind.
Gjest Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Ingen av navnene er "typisk meg", men syns de er helt ok og passer sammen
Nina71 Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jeg synes Hedda Marie passer veldig fint sammen, og det er fine navn begge to (særlig siden vår førstefødte heter Marie!). Syns også Ole Eivind er en fin kombinasjon. Vi venter ei jente og foreløpig ligger det an til at hun skal hete Hedvig. Men dette med navn er jammen vanskelig!
Gjest Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Likte ingen av navnene jeg. men det er min smak da...og folk er forsjellige heldigvis.
Duddlidu Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Hei! Synes Hedda Marie er et veldig fint navn! Ole Eivind synes jeg kanskje er noe tungvindt ettersom Ole slutter på E, og Eivind begynner på E. Blir liksom litt Oleivind når man sier det i ørene mine. Men det er absolutt ikke så galent at jeg ikke synes det går ann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå