Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Alt var bare bra. Det ligger en liten gutt i magen. :-) Terminen ble flyttet fra 8 feb til 11 feb, så det ble ikke då stor forandring. Vi så at alt var i orden og det var veldig betryggende. :-)
baffy Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Så flott da! Jeg venter også nr. 4 og har termin 7.febr. Skal selv på UL på fredag (er 18 uker i morgen) men er nok denne uken mest opptatt av den uutholdelige ventingen på resultatene på fostervannsprøven jeg tok for 15 dager siden...
Mellus Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Vi var også på ul i dag. Blir ei lita jenta.. Hurra... Uendrett termin. Fortsatt 4.feb. Lykke til videre
Gjest Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Grattis! jeg venter nr 3 ca 13 februar, og skal først på kontroll nå kl 1430, og på ultralyd på Ahus i kveld kl 20.. så jeg er spent på hvem som befinner seg inne i kroppen min
MammaDilla Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Gratulerer så mye!! Det er så godt å være på ul å få se det lille underet. Og enda bedre er det når alt ser bra ut også Lykke til videre!
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 5. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2006 Takk for det. :-) Spesielt godt siden jeg hadde en liten blødning på søndag. Men det var sikkert bare ømfindtlige slimhinner fikk jeg beskjed om. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå