Mamma28MedSpire Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Trodde egentlig vi hadde bestemt oss for navn. Men neida... Hadde begynnt å kalle den lille i magen for Isabella, og trodde det var det det ville bli. Men tror ikke det navnet vil passe til henne... Ser for meg at Isabella er ei lys jente, men siden faren er fra Brasil er det stor sjans for at hun blir mørk...hmmm.... Så kom sambo og fåreslo Mirabella. Jeg likte det kjempe godt, og tror det vil passe mye bedre til jenta i magen. navnet er ikke så vanlig heller. Det har også en fin betydning Mira=se Bella=vakker. Hva syns dere? Er dette et navn i det hele tatt? Eller er det helt teit? Vær ærlig:)
Gjest Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Jeg synes at begge navneforslagene dine er kjempe fine , falt spesielt for Mirabella... Kjempe fint navn og kjempe fin betydning:o)
candyland Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 syns begge navn er fine jeg. kjenner ei isabella, hun er mørk og kjempepen, så jeg forbinder egentli navne me mørke jenter heller enn lyse.... men mirabella er jo kjempefint da, og mye mer spesielt, så hvis det kjennes rett ut for begge, da er det vel ingenting å tenke på...??
Gjest Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Isabella er veldig pent, vurderte det lenge selv men typen var ikke helt fan av det...minnet han om iskremen "isabella" hehe. Mirabella var nydelig:-)
Gjest Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Syns begge navna var fine, men Mirabella var mer spesielt! Kjempefint
Mamma28MedSpire Skrevet 5. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2006 Takk for svar Godt å se det ikke bare er meg som har fallt for de navna... Det blir nok en Mirabella tror jeg. Er iallfall det hun blir kaldt av meg og sambo nå for tiden.. så får vi heller vente å se når hun kommer ut. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå