detvarengutt! Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Flere som er lei mas fra venner og familie? Kanskje vi på overtid skal rotte oss sammen i dag? Fra nå av og ut dagen bombardere vi alle vi kjenner som har mast i det siste, med smsér´som sier: "Nei, jeg har ennå ikke født" . Kanskje de skjønner hintet om det får en 10-15 slike hver?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Så utakknemlig du er... Du er heldig som har venner og familie som bryr seg. De sender ikke sms for å være dust mot deg!!! Tenk på de som ikke har noen familie...
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Hihi, god ide ja Men nå synes jeg faktis det er myyyye bedre med sms enn da jeg fikk nr 1 (10 år han nå) Da ringte de hver eneste dag, gjerne to ganger. Sukk. Nå kan jeg bare svare alle likt.... Rart at de ikke skjønner at de vil få beskjed når det skjer. Hadde vært mer hyggelig om de bad meg med på noe istede for bare å bry seg med babyen. Det kan jo vare ennå et par uker. Noe annet å tenke på hadde gjort seg
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Hissig?? Jeg er ikke hissig, så kanskje du skal hisse deg ned?? Er da lov å skrive sine meninger her. Dumma..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå