Gå til innhold

Fleire som slit me å spise?


DK+2

Anbefalte innlegg

Æ e i uke 10 no, blir kvalm av mat, det einaste æ klare å spise e yoghurt å frukt førr det mæste, veit det ikkje e bra, men blir kvalm av å tenke på mat. Nån som har nåkka dæm anbefale? Har ikkje spist middag på over ei uka, klare ikkje tanken på det, men idag klarte æ få i mæ joikakake. Kan jo ikkje leve kun på yoghurt og frukt. Har vorre endel kvalm dæm siste vekken, men aldri kasta opp, e ofte sulten, å blir sekkert enda meir kvalm av det, men har då vældi vanskelig me å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Dotti

Jeg er nok ikke som deg, for jeg sliter med det helt motsatte. Konstant sulten, og også kvalm til tider. Men det eneste som hjelper mot kvalmen for meg, og sultfølelsen self, er å spise...Så jeg spiser, og spiser, og spiser, og spiser.... Kan garantere deg at det ikke er noe moro den veien heller.

Du får ha lykke til, får håpe du snart klarer å spise normalt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, høres ut som du har det som meg. Jeg er 9-10 uker på vei og har det veldig likt. spiser stort sett bare en yoghurt i ny og ne og noe når jeg går på kafe med venninnene en gang iblant. suste 4 kg ned i vekt og jeg er ikke stor fra før. Gått opp en kg nå men veier bare 54 kg. bekymrer meg masse for dette jeg.

Får du til å drikke? Jeg har brukt å bli kvalm av det å, men kan se ut som det har gitt seg litt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan igjen reklamere litt for Urizal ingefærtabletter! De har vært helt supre for min del, kvalmen forsvant etter et par dager. Herlig!

Ellers kan du prøve seabands.

Det er også lurt å spise litt og ofte, kanskje tørre kjeks, knekkebrø eller toast. Eller hvis det er noe annet du har lyst på.

 

Håper det går over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å lese om flere som har det likt. Jeg er 10 uker på vei og får ikke i meg noe særlig mat eller drikke. Har gått ned 6,5 kg og håper denne kvalmen gir seg snart. Alle råd jeg får er å spise, men det orker jeg jo ikke. Eplejus med farris i får jeg av og til ned litt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å eplejuice med farris hørtes godt ut!

tipset om ingefær å seaband har jeg litt trua på, bortset fra at ingefær lukter potte da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk førr gode råd, håpe det går over snart. Drekk mykje vann, så det e jo bra, kanskje begynne drekke meir juice å sånn, e jo litt meir næring i det. Skal på min første undersøkelse på mandag (glæde mæ!) :), så kan jo eventuelt ta opp probleme då. Har ikkje gådd ned i vekt, heller gått opp, men det va før æ fikk "matproblema". E jo greit å høre at æ ikkje e aleina om det her, håpe vi alle bi bere snart =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å slenge tablettene ned, du trenger ikke lukte på dem ;0)

Jeg har helt alvorlig fått et nytt liv etter at jeg begynte med dem, det er derfor jeg anbefaler dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...