Tess/ januargutt Skrevet 5. september 2006 #1 Del Skrevet 5. september 2006 Æsj, nå har jeg søren meg klart å pådra meg lungebetennelse. Er i uke 23, og det første jeg leser på sidene her er at...nå må vi passe oss for virus i disse ukene....hjelp ! Nå er lungebetennelse riktig nok bakteriellt, men jeg vet ikke om jeg føler meg så mye bedre av den grunn gitt. Øverst på siden til 2-trimester står det..kos dere med den voksende magen..dette går for å være det beste trimesteret. Jeg synes dette er den værste tiden jeg. Masse bekymringer om kjenner jeg liv nå eller ei..bekkenet begynner å murre....må tilbake å ta en ny toxoplosmose test etter syden, som gjør meg syk av bekymring, stikking og murring i magen og urinveisinfeksjoner og det baller på seg. helt utslitt jeg !! Kan ikke huske at det var sånn forrige gang jeg var gravid. Sorry...det var godt å bare få ut litt frustrasjon her. Er det flere som føler litt som meg her ? Håper på bedre tider nå !!! klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6201241-lungebetennelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå