Gjest Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hei. Er det mange her som er sykemeldte og hvorfor????
jente+gutt+? Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Jeg er i uke 33 nå og har vært sykemeldt 2 uker nå pga bekkenløsning. Er sykemeldt til permisjonen begynner.
birma og tredjemann Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jeg er sykemeldt 50 prosent fram til permisjonen begynner. Sover dårlig og trenger litt ekstra hvile på dagtid.
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Jeg ble 100% sykemeldt i uke 32 pga. det så ut som det skulle bli prematur fødsel, ennå ikke skjedd noe og er 35+5 idag ) kjedelig å gå hjemme, blir lange dager... men men...
Gjest Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Jeg er også sykemeldt 100 % pga av at jeg er så sliten og har en veldig tung jobb , kvalmen har kommet tilbake for fult og den minste bevegelse fra barnet da er det bare å gå på do å spy , begynner å bli lei nå , er i uke 32+6 idag , må vel holde ut de siste ukene , men dagene blir ganske lange når man går hjemme hele dagen , gleder meg til babyen min kommer da får jeg mase å fylle dagene mine med:o)
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 ¤rekker opp handa!¤ Har vært sykemeldt en stund nå pga bekken og mye kynnere og stress på jobb... Går ut i permisjon snart.Det blir godt å bli kvitt det der ååååå-så syk-stempelet.
Gjest Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Var sykemeldt helt frem til permisjonen begynte( igår). Har da vært både delt og fullt sykemeldt i over to mndr pga bekkenløsning/-LÅSNING
lana<3 Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Jeg har vært sykemeldt siden uke 2 i svangerskapet, ryggbetennelse,hyperemesis gravidarum måtte få intranevøst, bekkenløsning, blødninger og premature rier... gleder meg til babyen kommer...hmmmm...
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 100% sykemeldt siden 5 mai pga sjef som er psykopat.. venter på omplassering til et annet kontor- men det ser ikke ut til at det skjer noe før jeg skal ut i permisjon hvertfall.. Ganske gørr å gå hjemme når jeg er i full stand til å jobbe..men skal vel ikke klage.. kunne hende formen hadde vært verre om jeg ikke hadde jobbet...
Gjest Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 er i uke 31 og sykemeldt ut resten av tiden., og har hvert mer eller mindre sykemeldt siden uke 6. først fra uke 6-15 pga, blødninger og veldig dårlig form. så jobbet jeg 50 og 100% frem til uke 19, sykemeldt igejn pga nye blødninger. var da sykemeldt og hadde ferie frem til uke 25, fikk tre timer på jobb ( var bare 40% friskemeldt da så tre timer var en dag på jobb) som endte meg to dagers innleggelse på sykehuset meg falskerier og nedpress, så nå har sykehuset og legen bestemt at jeg ikke skla prøve å jobbe igjen før permisjon. kjedelig, men kjenner jo at jeg har det mye bedre når jeg er hjemme og gjør alt i mitt tempo. dessuten jobber jegi barnehage, så det er litt vanskelig å være der når man ikke kan løfte tungt, gå mer enn 20min og kaster opp rett som det er:) hjemme er bra om dagen:)
litagod Skrevet 5. september 2006 #11 Skrevet 5. september 2006 ja snufs, har vært sykemeldt nesten fra begynnelsen av pga høyt blodtrykk... nå er det bare 8 uker igjen og jeg får heldigvis være i jobb i 50 %!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Jeg er sykmeldt 50% pga bekkenløsning. Vært det siden ca uke 20
Tjatjo Skrevet 5. september 2006 #13 Skrevet 5. september 2006 Sykmeldt 100% pga tvillingsvangerskap... =0)
lykkeligmed3 Skrevet 5. september 2006 #14 Skrevet 5. september 2006 Sykemeldt pga bekkenløsning og kynnere.
Videlivi Skrevet 5. september 2006 #15 Skrevet 5. september 2006 Jeg var 50% sykemeldt fra uke 7 pga ryggen, og at jeg skal gå turer. Har større fare for blodpropp pga et arvegen, så legen min ville at jeg skulle bevege meg i stedefor å sitte stille. Er i uke 33+5 nå, og ble 60% sykemeldt i forrige uke. Jobber 4 timer 4 dager i uke ( man, tirs, tors og fre) Merker at jeg er sliten etter en 4 timers dag... =)
Møøø Skrevet 5. september 2006 #16 Skrevet 5. september 2006 Er en av de heldige som fortsatt er i god form ) Jobber fortsatt 100% i turnus med kvelds og nattevakter. Bare 9 vakter igjen før perm nå... Nedtelling ja!! Begynner å bli tungt ja!!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #17 Skrevet 5. september 2006 Har vært sykemeldt siden uke 14, har gått ut i permisjon nå. Ble sykemeldt først pga bekkenløsning, så pga blødninger pga forliggende morkake. Bekkenløsning har jeg har i mer eller mindre grad i hele sv. Selv om det har vært kjedelig til tider å gå hjemme, så har det også gått veldig fort. Har prøvd å fylle dagene med små gjøremål, så langt det lot seg gjøre pga formen.
Toneliten&gutta<3 Skrevet 5. september 2006 #18 Skrevet 5. september 2006 Jeg var sykmeldt forrige uke, og ut denne uka pga nyrebekkenbetennelse. Skal på jobb igjen neste uke da, satser jeg på! Få med meg fire uker til før jeg går ut i perm.!
Harald Ripultfør Skrevet 5. september 2006 #19 Skrevet 5. september 2006 Jeg er i uke 35, ble sykemeldt i uke 34 fordi jeg har veldig tungt arbeid, og var veldig sliten pga jernmangel.
_svana_ Skrevet 5. september 2006 #20 Skrevet 5. september 2006 Jeg har vært sykemeldt siden 24+1 pga. tvillingsvangerskap.
♥sjiga♥ Skrevet 5. september 2006 #21 Skrevet 5. september 2006 jeg er i uke 29 nå og har vært sykemeldt siden ca uke 8, pga komlikasjoner. er til ekstra oppfølling jevnlig og kan komme inn når jeg skulle ønske det til ekstra sjekk. det er ikke noen dans på roser, og jeg skulle heller vært på jobb. men det går ikke.
Gjest Skrevet 5. september 2006 #22 Skrevet 5. september 2006 Er 36+5, vært sykemeldt siden ca. uke 22 pga bekkenløsning. Er sykemeldt til permisjonen begynner på mandag.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. september 2006 #23 Skrevet 5. september 2006 Rekker opp handa! Eller nei! Forresten, er ikke sykemeldt lenger, har fødselspermisjon =) Men har vært sykemeldt for bekkenløsning =P
makiil Skrevet 5. september 2006 #24 Skrevet 5. september 2006 Er nå 31+3 og har vært sykemeldt siden begynnelsen av juni på grunn av bekkenløsning. Dagene går på et vis, men det er selvsagt ufattelig kjedelig når man i tillegg ikke greier å gjøre noe.
msbu Skrevet 5. september 2006 #25 Skrevet 5. september 2006 Melder meg på her.. Er i uke 29, har vært sykmeldt en ukes tid pga bekkenløsning og ryggvondt, + 1 mnd i vår pga kvalme. Regner med å bli sykmeldt resten av svangerskapet pga tung jobb + at jeg er alene på vakt (nattvakt, sykehjem). Akkurat nå i kveld føler jeg at det nok delvis er min skyld at Bjarne Håkon Hansen og regjeringen kommer med sine innskjerpelser ang. sykefraværsordningen. Jeg blir så forbanna, tror ikke den nye ordningen deres kommer til å løse noen problemer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå