Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Jeg har gått ned nesten 4 kg fra uke 26, er uke 32 nå.. har hatt liten vektøkning hele tiden, er vel oppe i ca 5,5 kg nå.. er dette normalt????
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Nei, normalt er det ikke! Hvis det er sånn at du har gått inn for å ikke legge på deg i denne perioden, tyder det kanskje på at du har overdrevet... Det er jo ikke spesielt heldig å gå ned i vekt under graviditeten. Når du tærer på kroppens reserver, frigjøres det miljøgifter som er lagret i fettet på kroppen.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 jammen jeg går ikke inn for å gå ned i vekt eller ikke legge på meg.. føler jeg spiser og spiser hele tiden,...usj.. må spørre legen om det når jeg skal til han...
Linda - mor til to! Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Ettersom alle svangerskap er forskjellige, kan det jo være at dette er normalt for deg - selv om majoriteten av oss går opp mer. Ta en prat med legen din/ jordmor, men så lenge du vet at du spiser bra og passer på deg selv, så skal det ikke være fare på ferde..
candyland Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Symfysemål teller mer enn vekt.... så lenge du følger kurven, og barnet vokser jevnt, så er det ingenting å bekymre seg over..... men jeg ville nok ringt lege el jordmor for en ekstra sjekk om det er lenge til din neste time.....
Nr-3-i-Magen Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Så spørs det jo også hvor mye du veier fra før av... Det er visst vanlig at de som har litt å ta av, ikke går så mye opp eller faktisk går ned, i motsetning til de normalvektige.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 tror nok jeg var normalvektig fra før av.. så tror ikke det er det som er problemet... men skal høre med legen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå