Edelweis Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 hvorfor er det slik? hun presser så hardt at jeg er redd hun kommer ut magen snart! hvorfor gjør de det?
EleResa Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Hun er kanskje på vei til å feste hodet sitt i bekkenet ditt? Det er normalt å kjenne stikninger i underlivet i disse dager
Tredje nurk underveis Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Hun er antakelig på vei nedover i bekkenet. Det er bare en fin ting, så fester hun seg mest sannsynlig når hun har kommet ned dit!
Edelweis Skrevet 5. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2006 men er ikke det litt tidlig da? skal foresten til legen kl kvart på 2. helt ny lege. skal kreve at han tar meg på alvor, det er helt umulig at jeg skal gå til 1.november som jm påstår! jeg tror jeg lekker litt der nede, lite behagelig! nej, jeg holder meg til min egen termin. ellers kommer vel magen til å henge på knerne snart=)
Tredje nurk underveis Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Jordmor Siri skrev en plass at hodet ofte fester seg 4-6 uker før fødsel, men at det også kan gå 8 uker til fødsel. Så du trenger ikke nødvendigvis føde snart likevel. Og det kan ta tid fra babyen begynner ferden nedover i bekkenet til hodet fester seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå