Gå til innhold

kjempe RYDDING i dag...

Anbefalte innlegg

det er utrolig hvor mye drit man har presset inn i skapene eller andre "ledige" plasser.

tenke at jeg skulle rydde plass til den nye babyen.. men begynner å lure på om jeg skal gi opp......

det verste er at jeg finner gammle kvitteringer og andre "viktige" papirer inne i klæskapet....kan ikke huske hvordan de er havnet der...

men det aller,ALLER verste er min manns kontor... det er så ROTETE der inne...å jeg som trodde han var voksen nok til å ha sitt eget rom...

det ligger klær på guvlet,vinduet er stablet med pairer og pc-bordet er nesten nesten umulig å komme til,det ligger døde insekter over alt osv.. å når jeg går over guvlet så får jeg store LO dotter under foten...eller hybelkaniner som det også kalles....

har prøvd å rydde der inne et par ganger,men da ble han hysterisk. for jeg "rotet" jo i hans saker.

men nå er det ikke mere kjære mor. nå skal det ryddes der inne.

så får han bare eksplodere.

Så hvis dere ikke hører noe fra meg mer,så har vel samboern gravd meg ned i hagen.

usj,,får vel komme i gang... har kun i dag til det skal gjøres.

må også gjøre det innen magen blir alt for stor....

æsj........skulle ønske jeg hadde min egen mor her,,, hun er så mye bedre til å organisere enn meg. :)

jaja... OFF I GO :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6200966-kjempe-rydding-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg klarer ikke helt å rive meg fra bim...hahaha.....jeg er FANGET i rotet....

det er bare å si at dere leter etter en liten halv tykk finnmarking i selvlysende grønn farget t-skjorte.

så finne dere meg med det samme :)

tenkte fargen skulle gi meg motivasjon til å fullføre..men nå innser jeg jo at farge valget var genialt,i tilfelle jeg ble "borte"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...