Gå til innhold

Dere som både har født vaginalt og KS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes tiden etterpå var best etter vaginal fødsel. Men var hastekeisersnitt, og mistet masse blod, så jeg var veldig dårlig etterpå. Vil ha planlagt ks nå, for jeg er så redd for at det skal gå galt. Forrige gang pustet ikke gutten når de fikk ham ut og han var helt blå. Måtte ligge i respirator. :-(

jeg har egentlig vært i fin form etter både haste ks og vaginal fødsel, men absolutt best form etter vaginal fødsel ja!! Måtte bytte sykehus bare 6 timer etter fødsel- det hadde jeg ikke klart etter ks!

Sydde minimalt etter vaginal fødsel og det var kun ubehagelig noen få dager. Det værste var at jeg tok meg i å holde meg på magen når jeg gikk forbi ting jeg var redd for å komme borti med magen etter vaginal fødsel (he he - 4 år etter snittet). Merkelig hvordan det hang i....

Jeg måtte sy ekstremt mange sting etter vaginal fødsel, så den tiden i etterkant håper jeg ikke min værste fiende sår oppleve!Tok omtrent 2-3 år før jeg var normal i underlivet igjen. Etter KS tok det et par uker max!Så ingen tvil KS!!!Og da var det null problemer med underlivet, og det er jo positivt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...