Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Vondt for å gå og snu meg når jeg ligger. Plutselig kommet. Kjennes ut som jeg er vanvittig støl eller at jeg har fått strekk i begge sider av lysken. I tillegg smerter i underlivet. Er dette normalt eller?
Brillemamma Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Det høres ut som bekkenløsning.. Ta det opp med legen din du.
Edelweis Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 helt normalt! sånn er det til meg å. ingen bråe bevegelser=)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Jeg trenger liksom ikke gjøre noen brå bevegelser heller. Bare jeg rører rolig på meg, gjør det vondt...
Tredje nurk underveis Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Jeg mener også det må være bekkenløsning, har hatt det sånn jeg også. Jeg har fått god hjelp av akupunktur, så nå har jeg mindre vondt. Kanskje noe å tenke på hvis du har litt tid igjen?
RagaMuffinBaby Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 jeg har det også sånn. tenker at det er bekkenløsning (har hatt div bekkensmerter hele tiden), evt bare at babyen har kommet så langt ned nå at den presser på nerver og muskler. Sikkert ingen grunn til å være bekymret, men er du det, så ring og spør legen eller fødeavdelingen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå