GuttemammaTilTo Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 men fortsetter å prøve når min kjære kommer hjem fra jobben den 15.sept, forhåpentligvis klaffer det med eggløsning, men har enda ikke fått mensen og det har gått over 1mnd siden sist. ville bare dele noen tanker her, tror jeg skal prøve å ikke tenke så innmari mye, men må innrømme at det blir litt grubling.. dette er jo bare1pp, så bekymrer meg i alle fall ikke enda! til dere som er blitt gravide: i hvilken pp skjedde det? håper på svar! =))
Snuffen Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 med min første ble jeg gravid i 2 pp. Det er nå 2 år siden, og jeg er nå i 2 pp.. så jeg håper spiren sitter nå... Har IKM i uke 38
GuttemammaTilTo Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 å! det må være deilig å slippe å gå så leeenge å vente.. hehe er du veldig påpasselig med å ha samleie akkurat rundt EL? jeg vet ikke når min EL er siden jeg slutta på p-pillen og ikke funnet ut hvor lange syklser jeg har.
Serial mom Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 ble gravid i 2 pp,men hadde en SA i uke 5. etter det har det ikke skjedd noe. Prøvde et par måneder etter SA'n,uten hell,så tok vi en pause og har starta opp prøvinga igjen for 9 måneder siden uten resultat.. Har også ikm uke 38 (24/9)
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Jeg ble gravid i 2 pp med 1.mann. Han er nå 2 år og 9 mnd og er nå i gang igjen i 6 pp.
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Begge gangene jeg har vært gravid ble jeg det i 2pp, og vi hadde sex rundt el ja.... Nå har vi akkurat bestemt oss for å prøve igjen, men hvor lang tid det tar og om det skjer vil jo bare tiden vise...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå