Gå til innhold

Apotektes babypakke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Står at man ikke kan hente den ut før 3 mnd før fødselen, men jeg hentet den for sikkert 1 mnd siden. Og jeg har 3 mnd igjen nå. Så d er bare å gå ned på apoteket og levere arket og si du skal ha en sånn pakke.

Tror d er forskjell fra pakke til pakke, for flere jeg har pratet med har ikke fått d samme som meg.

I min pakke var d bleier i 2 forskjellige str, bind til meg, tannkrem, tannbørste til baby, våtserviett, prøve på en krem, og en krukke med krem, rangle. Hmm.. var d noe mere da... Ja prøve på vaskemiddel og reklame på forskjellige babyting.

Annonse

ja d er bare og ta d med. men har en venninne som bare gikk inn og sa hun ville ha en sånn pakke og hun hadde ikke arket med seg. så d er nok forskjell fra apotek til apotek. men ta med arket for sikkerthets skyld du

jøss så mye det var i din pakke da tigerpia... hmmm...

vært å hentet den jeg også men fikk prøver på bleier, bind:-( , våtservietter, smokk, tannbørste + tannkrem og en rangle... Trodde det skulle være mer prøver på kremer/såper osv.. men inneholdt ikke noe av det i min?? er pakkene så forskjellige da?

jeg har ikke printer, så jef skrev alt ned p et ark, som jeg har tenkt å levere på apoteket her.. det må jo fungere like bra det, eller??

hmmm..

uansett så skal jeg sjekke det opp. skal prøve med det arket jeg har skrevet først, såklart!!

-heldigvis kjenner jeg hu ene som jobber på apoteket her oppe, så jeg skal nok klare å rive tak i henne ;)

hihi

Annonse

Har henta min jeg også. Du kan velge hvor du vil hente den, Vitus og Apotek 1 har den ivertfall mener jeg. Bestiller du på internett, må du skrive inn hvor du vil hente pakken.

Du kan bestille den her:

http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?id=eOf6j0m0EZMeeex&PARTNER=VITUSAPOTEK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...