Gå til innhold

noen som har hatt det sånn??

Anbefalte innlegg

Hadde el for en uke siden, og har hatt mensmurringer siden, føler meg oppblåst og har et "sug" i magen om dere skjønner.. Når jeg skal på do, og må ta i litt, (sorry detaljene), så blir det vondt nederst i magen.. Ikke noe sopp og heller ikke noe infeksjon, for er ikke vont å tisse... Er i første pp, så kan det være derfor?

Prøver å ikke stresse med dette graviditets greiene, så tenker veldig lite på det, går ikke rundt å kjenner etter symptomer.. Men syns disse el smertene ble vel langvarig.... Testet el to dager etter positiv el test, og den ble negativ..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6200178-noen-som-har-hatt-det-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det sånn!!

men testet i dag å den var negativ, så jeg var ikke så heldig.

er første pp etter p-pille stopp.

jeg føler jeg har hatt masse symptomer, men det skyldes nok andre ting eller innbilning...hehe

lykke til=)

Jeg slutta på p-pillene den 26 juli og fikk mensen tilbake etter 5 uker og er akkurat ferdig med mensen.

Håper ikke noen av dere opplever like kraftig magesmerter som meg.

2 uker før mensen kom hadde jeg masse graviditets symtomer. Men var altså ikke det.

Men noen blir såklart gravid med en gang.

Annonse

Ja det er utrolig hvordan denne kroppen reagerer på p-pille slutt.

Jeg fikk så vondt at jeg måtte ringe legen for jeg trudde det var noe annet galt. Men nå utsatte jeg mensen i 2 mnd med p-pillene også. Men hadde kun gått på p-piller i 2 mnd.

Håper det går bra for deg. Men, det er noen som har flaksen med seg og blir gravid med en gang etter p-pille slutt. Så du får følge med å ta en test om ikke mensen kommer.

Ja, er redd for å stresse med det, for da tror jeg det tar enda lengre tid.. :) Men liker å være forberedt, så tar folat og prøver å spise litt sunt.. Også syns jeg denne siden er super, får mange gode tips, får svar på ting, kan hjelpe andre med sp.mål eller som kansje opplever ting jeg har opplevd, også korer den ned vente tiden.. ;) Syns det er kjekt å ha noen å snakke med, for jeg er egentlig veldig åpen om ting, men har bestemt meg for å ikke informere familie og venner før jeg er gravid, og sikker på at det sitter... Er så trist å evnt. måtte fortelle alle jeg kjenner at, dessverre, det ble ikke noe av den graviditeten..... :-/

Hvor gammel er du?

Enig med deg:=) Og der er vi like. Jeg er også åpen av meg. Og vi er her av samme grunn alle sammen og ønsker å bli gravid. Man kan dele erfaringer, få råd og spørre om man lurer på noe osv.

Jeg er 27 år og har ei datter som er 5 år fra før av.

Hva med deg?

Er 22 jeg da, blir 23 i oktober, så blir snart.. hihi... ;) Har ingen fra før vi da. Har vært samboere i 7 år, og har alt, hus, stv, hund, campingvog osv.... bortsett fra barn, så nå har vi funnet ut at blir vi, så blir vi.. :)

Må si tanken både gleder og skremmer meg.. ;) Er bådde spennende og skummelt på samme tid. Merkelig følelse i grunn.... hihi..

Ja livet forandrer seg når man får barn. Det er krevende og ansvarsfult. Men er man klar for å få barn og vet hva det innebærer så er det bare å sette i gang. Hehe. Og det som er viktig når man får barn, er å ikke glemme å være kjærster også.

Jeg storkoser meg som mamma selv om det kan til tider være slitsomt. Men så herlig og mye kos da. Nå ønsker jeg og min kjære et barn sammen.

Annonse

Hei

Jeg og er i første pp, og er som deg sinnsykt spent. slutte på diane 19/8, fikk en 2-3 dagers blødning da jeg regnet med jeg hadde el, og skulle hatt mensen i går. jeg har som deg hatt sånn mensenmurring (men ikke heelt likt heller...) siden lørdag. føler meg oppblåst jeg og, og ehh har en del luft i magen. men ellers ingen symptomer.

jeg og vil ikke få forhåpninger; føler det ville vært FOR utrolig å bli gravid så fort; kanskje spesielt fordi alle venninnene mine har nettopp blitt lynkjapt gravide hele gjengen...

MEN; er det noen som vet om det er ekstra problematisk at jeg sluttet på diane 'midt i en periode? tenkte ikke på at jeg kanskje burde gått et brett ut eller noe sånt. ble så glad da samboer foreslo at vi skulle prøve at jeg sluttet på dagen. he he

nå skal jeg prøøøøve å vente en uke før jeg tar test hvis jeg ikke får mensen..

Ja, jeg gleder meg jo masse til å (forhåpentligvis) bli gravid da, skal bli artig å føle med hvordan kroppen utvikler seg, glder meg faktisk til selve fødselen også.. Vet mange gruer seg, men ikke jeg. :) Må være helt fantastisk følelse å bli mamma.. :)

Ja det er helt fantastisk. Så gled deg:=)

Jeg hadde desverre et veldig komplesert og tøft svangerskap med dattera mi. Måtte ta keisersnitt, så jeg vet ikke hvordan det er å føde normalt. Når jeg blir gravid, så håper jeg dette svangerskapet blir bedre.

hei, følte jeg bare måtte slenge meg på her. jeg synes også det er deilig å kunne være åpen her!

Vi har også bestemt oss for ikke å fortelle noen om at vi prøver å få barn nå, men så renner jeg liksom bare over av følelser, og brenner etter å dele det med venninnene mine. Er ikke helt det samme å snakke med kjæresten, for han er så nøktern og vil ikke ta noen gleder på forskudd... ;-p Så nå har jeg gått her da med symptomene mine i flere dager og bare lengtet etter å ha noen å skravle med... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...