Gå til innhold

Til dere med rygg/bekkenplager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i den situasjonen at jeg har fått begynnende bekkenløsning. Er 20+0 og synes det er utrolig kjedelig. Har masse energi og overskudd, men blir hemmet av ryggen. Har nå svømt to dager i uken i tre uker. Og jeg skal si det hjelper. Så er dere plaget jenter, forsøk litt svømming. Det har god virkning på meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det kunne vært noe å forsøke, ja. Hva slags svømming da? Vanlig brystsvømming? Trente du fra før eller?

Skrevet

Jeg svømmer vanlig bryst ja. Synes krål blir for belastende.. Trente litt pilates før jeg ble gravid, og har en hund jeg går tur med. Ellers har jeg ikke trent noe særlig nei. Men synes svømming var et passelig treningsalternativ. Blir jo dobbelt så lett i vann, ingen belastning på skjelettet, og bestemmer tempo selv. Er jo verdt et forsøk. Bekken og rygg plager er virkelig ikke det man trenger når magen vokser..

Skrevet

Tror jammen jeg skal prøve det. Er heldig og har en time fri i uka til trening, men er så lite som passer til bekkenplager, så har hittil ikke brukt anledningen. Takk for tipset! :)

Skrevet

Da håper jeg inderlig at dette funker for deg. Jeg er sykemeldt 50% og bruker en til to timer svømming de to dagene i uken jeg ikke jobber. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...