Gå til innhold

Symfyse-fundusmål....

M-82 har fått ei prinsesse:)

Anbefalte innlegg

Hei folkens:)

Ka slags symfyse-fundusmål har dere nå, og i hvilken uke er dere ?

Var til jordmor i dag, er i uke 26 og er 23 cm..hun synes at d var litt lite,så jeg må tilbake om 2 uker for å sjekke om den har vokst mere...Arg...blir så bekymret..selv om hun sier at d er normalt og at magen vokser i rykk og napp...

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6200000-symfyse-fundusm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

var hos jm i går, 26+5 og var 23. det er innenfor normalen det, og jm sa at det var helt fiiint!! ;)

ikke bekymre deg over hva din jm sier, du ser jo selv på symfyse\fundusmålet på arket ditt at det er godt innenfor det grønne, og det grønne skal jo være "normalen"..

alt er nok heeelt fint, skal du se!!

klem

Annonse

Jeg skal til jm på fredag og da blir det spennende å se... Har vært innenfor det blå feltet fram til nå så jeg vil ikke tro at det skal være noe annerledes. Men hvis det er så skal en ikke stresse... Har fått beskjed om at det ikke trenger å bety at babyen er stor, men det kan bare være at det er mye fostervann og sånne ting. Har en venninne som fikk beskjed om at babyen var stor og kom til å veie minst 4,3 kg. Da hun ble født var det en liten jente på rett over 3,5.

Jeg har alltid ligget rett på det grønne nederst,nesten under normalen hele tiden. Men på mandag var jeg hos legen min igjen (uke 26) og da var jeg 27cm! Det er jo litt over "normalen"..Så det vokser visst i rykk og napp ja;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...