Gå til innhold

melk alt nå????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 20+0 og fikk så ondt i puppisene mine igjen i går... tok en titt, og til min store forskrekkelse kunne jeg skvise ut noe fra brystvortene.. ser egentlig ut som fett,mne bittelitt hvitt er det i det.. Er det vanlig at meieriet starter alt nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er annengangs, og fikk melk mye tidligere denne gangen. Kunne skvise ut melk (råmelk...) allerede begynnelsen av uke 20. Nå er jeg 28 uker, har det enda.

Skrevet

hmmm. jeg er førstegangs, men får vel bare være glad for at jeg da sannsynligvis får amme :)

Skrevet

Jeg er 23 uker og førstegangs, og hadde kjempevondt i puppene i hele går. Når jeg våknet i dag var det liksom kommet ut noe av de som hadde størknet på brystvortene. Var hvittaktig.

Må vel være melken som så vidt begynner å komme?

Skrevet

må bare si til deg som mamma sa til meg.... da har du mye puppemelk til bebien ... er i uke 27+4 og fikk råmelk rundt uke 20... hehe... sov med t-skjorte el lignende, så slipper du å måtte rense madrassen...

Skrevet

hehe... ja, det er jo bra igrunn at kroppen faktisk produserer det naturlig. Har en venninne som fikk baby for to uker siden. Hadde ingen melk og ble presset til å amme hver time på klinikken til melken kom. Hun har det ganske ondt fortiden stakkars..

Skrevet

I mitt første svangerskap begynte det å lekke i uke 10. Denne gangen kom det noen uker tidligere.

Skrevet

Tredjegangs, i uke 17 + litt og merket det i går.. Snakker ikke om lekkasjer her, men jeg klemte ut endel..

Skrevet

Men jeg lurer på en ting når noen nevner lekkasje.. Er det slik at jeg risikerer å måtte pumpe meg før babyen kommer, eller begrenser produksjonen seg så lenge babyen ikke er født? Har ikke peiling på slike ting som dette her.. helt grønn :s

Skrevet

De siste ukene har det kriblet i brystvortene, og jeg har kunnet presse ut en blank væske siden ca. uke 17...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...