mamma06og 10 Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 auu, tror eg har begynnt å få kynnere, magen trekker seg hardt i sammen i nedre del. Smerten varer alt fra 2 sekunder til 30 sekunder. Er dette kynnere ? er i uke 30
Rut Bram Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 hmmm, kynnere skal vel ikke gjøre vondt? det gjør ihvertfall ikke mine...
lykkelig32 Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Høres ut som kynnere ja. Alle pleier ikke vere like vonde men noen er det. Ubehagelig er det iallefall.. Ta kontakt med jordmor om du er usikker:)
Tredje nurk underveis Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Mine kynnere gjør heller ikke vondt ... Magen bare strammer seg og blir hard. Men jeg har siste tiden hatt smerter nederst i magen, som menssmerter, og dette sier jordmor har med modningen å gjøre, at livmorhalsen begynner å avkortes. Modningsrier kommer vel i tak og er vonde. Men det er vel også noen som har smertefulle kynnere, iallfall mot slutten. Men du er jo ikke helt ved slutten ennå... Hvor ofte kommer disse vondtene dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå