Gjest Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hei, Kan noe hjelpe....leter etter en liste hvor det står tips om hva man ikke bør glemme hjemme når man skal på sykehuset. Har sett den her inne før engang.... Skal begynne sånn smått å pakke veska nå og glemmer helt sikkert noe....da jeg er både frustrert og glemsk for tiden.
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Søkte litt og fant denne: http://www.barnimagen.com/forum/thread/5827018 Ellers kan jeg anbefale danielsbok.com OG! ha med myyyyykt dopapir,er ikke noe godt å tørke seg med det sandpapiret som er på sykehusene:O) Men bruk den søkemonitoren oppe til venstre her,så finner du en del. Husk å trykk forum der det står BarniMagen
Gjest Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Ok takk skal du ha...søkte der nettopp...under liste og sykehus...men fant lite...men linken du skrev er den jeg søkte. Oh ja...mykt dopapir husker jeg igjen fra sist. Takk.
Monemokk Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 hallois ! gå inn på www.mammanettet.com videre til fødsel/barsel - der er det gode tips om pakking av bag (lypsyl var det eneste jeg savnet på den lista)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 syns mange av de listene som ligger på internett om hva man skal ha i bagen, er latterlig. å mange av de tingene vill jeg ikke drømme om å dra med meg på sykehuset. men "smaken er som baken".
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Er jo ikke snakk om å ha med alt!!! Er jo for å litt tips hvis man står stille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå