Gå til innhold

Juuhuuu!


Misa+spire i magen<3

Anbefalte innlegg

I dag skal vi på ultralyd og jeg gleder meg såå :-D

 

Jeg er 11 uker på vei og skal ta utvendig ultralyd, så det spørs vel om vi får se så mye. Men uansett.. Jeg gleder meg som en liten unge gleder seg til juleaften altså. Sitter bare å tripper og venter på at kl skal bli 14:15!

 

Noen som har hatt utvendig ultralyd så tidlig? Hva kan jeg forvente å se?

 

For dere som lurer på hvorfor jeg får det så tidlig, så er jeg så heldig at fastlegen min har ultralyd apperat i rommet sitt :-)

 

 

Takker for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg titter innom jeg=) Jeg var på ul når jeg var 11+1. Viste seg at jeg var noen dager lengre, men likevel.

 

Jeg var litt sjokkert over at jeg skulle ha utvendig siden jeg ikke akkurat har flat mage! Men vet du, det gikk helt fint! Vi så tydelig den lille, h*n romstrerte rundt. Det mest spesielle var å se det lille beinet som rocka.. *sukk* GLED DEG=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på UL:) Skal på UL selv i dag, men det er for å sjekke om det er liv i ungen. Håper jeg kan komme hoppende glad tilbake her senere i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå nei så moro! Bare sitter å smiler :-)

 

Håper min også spreller rundt og rocker på foten ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sov med en gang, var litt bekymra når jeg bare så en bitte liten baby som lå helt rolig. Men jordmor viste meg hjerte også dulta hun borti den lille og gjett om h*n ble aktiv. Tok salto til og med..

 

Jeg er litt misunnelig misa! Men om to uker er det min tur igjen, og da er jeg 17 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe! ååå.. bare smiler jeg :) utrolig rar følelse. Vi skal få se babyen vår! :-D Fantastisk!

 

 

Bare håper det er liv der. Leser så mye om MA og alt det der at man blir tullete!

 

Meen.. Må man zoome veldig inn for å se hjertet slå og se den lille sprelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. om man må zoome mye.. Litt seff, men ikke så mye.. tror jeg.. Det vet jeg faktisk ikke=)

 

Husk å oppdater da=) Lykke til, alt er helt sikkert strålende.. kanskje det er to??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt tullerusk jeg. Gleder meg så! Hehe. Så klart skal jeg komme med tilbake melding! Håper jeg får bilde med meg... Er det noe legen har muligheten til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro han har bilde ja=) Husk å spør! Jeg har nå to bilder av min vakre skatt, en ser du bare en liten prikk, på det bildet jeg har fra uke 11-12, der ser du hodet, ryggen og beina..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!!

Skulle ønske det var min tur til ultralyd og.

Men må nok vente ennå noen uker.

Skal være glad du bare har noen timer å vente :)

 

Var med min beste venninne på hennes UL,

det var helt sinnsykt å se på livet i magen.

Gled deg så mye du bare klarer.

Uansett hva du forestiller deg, blir det faktisk bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja-a=) Vi vil gjerne vite, men kjønnet i seg selv er ikke viktig. Om det er en prins eller prinsesse spiller ingen rolle, men det er litt kos å vite, blir litt mer personlig med en gang, synes vi.

Har ikke noe tro på at de kan se kjønnet på ul om to uker, men vi har lyst å ta en 3d ul rundt uke 22.. Da kan det jo hende de ser noe;-)

 

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil også vite, og som dere, det spiller ingen rolle om det er en prins eller prinsesse. :-)

 

Tenkte på å ta 3d ultralyd vi også rundt uke 20-23. Må være spennendes ;-)

 

Selv føler jeg at jeg har en gutt i magen og drømmer det stort sett hele tiden. Hehe.. Mens samboer drømmer og føler det er jente! Veldig spennendes, men vi klarer ikke vente til fødselen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå hopper jeg i dusjen og går en tur med hunden, så kommer jeg tilbake etter ultralyden! :-)

 

Ha en fin dag! Masse klemmer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg var på min første møte med legen i dag. (har aldri vært hos han i det hele tatt. ny lege)

 

Jeg er 10+3 på vei og hadde bestilt time for sikkert en mnd siden.

 

Jeg ble superoverrasket da jeg plutselig ble spurt om å se bebisen da jeg lå på benken der etter undersøkelsen. For der hadde han nemlig UL apparat!!! ÅÅÅH

 

Så fikk jeg sett nurket. Som sov med en gang men legen klarte å vekke han/henne. Så sprellet h*n med beina og rista på hodet. Såg den veldig godt.

 

Nå har alt blitt så mye mer virkelig!!! sukk.. har glist i hele dag. ( og spydd to ganger da men, det betyr ingenting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi sett den lille! :-)

 

H*n sov med engang, men våknet fort etter noen forsiktige dytt ;-) Han tok en liten salto for far, og var helt stille hos meg. Men plutselig så kom det et lite hopp rett opp og ned!!! ååå.. Det var så gøy!

 

 

Så glad det er liv og at h*n har det bra :-D

 

Tenker bare "hopp hopp hopp" hele tiden jeg nå. Alt er så mye mer virkelig. Den lever, den hopper og turner på og alt er bra! Vet om ei som bare smiler her nå.. Hihi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...